FIESTA

I går var jeg på fiesta hos Nadine som alle jentene hadde gledet seg utrolig mye til! Tema var fiesta, så vi skulle bare kle oss i noe sommerlig – som alle fikk til kjempe bra. Vinneren av sommerantrekket ble uten tvil Nadine, hun levde seg ordentlig inn i det. Super fin var hun jo òg! Vi lærte oss en drikkelek som jeg synes var utrolig morsom. Jeg husker ikke hva den heter, så jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal få dere til å forstå hvordan den er. Men den lagde virkelig liv rundt bordet og denne skal jeg virkelig prøve ut igjen. Vi koste oss med mye musikk, dans, nachos og drikke. Håper at det blir en slik kveld igjen ganske snart, så jeg krysser fingrene for det. Manglet bare Anni som dessverre er på TG. Må få til en kveld med alle jentene, det topper ingenting når alle er samlet. Det er en utrolig flott gjeng. Tenk at så mange forskjellige jenter, kommer så godt overens. Men, nå kan jeg ikke blogge så alt for lenge siden vi snart skal til farmor på familiemiddag. Ha en super fin dag, alle sammen ♥


Kjolen er fra IvyRevel og skoene er fra Nelly.

Hadde du en fin kveld i går?♥

12 kommentarer

Siste innlegg