PÅSKEMORGEN

God påske alle sammen♥

Jeg hadde en super fin morgen i dag, jeg våknet opp til sol og visste denne dagen skulle bli fin. For å våkne litt fortere, tok jeg meg en dusj og tok meg pizza til frokost. Mamma lagde hjemmelagd pizza i går kveld, så den er her til å bli spist opp. En god morgen, det er å gå inn på tumblr å drømme seg bort, få masse ny inspirasjon til stil og interiør. Kanskje også få noen reisemål, som for eksempel vil jeg til New York. Det ser så fantastisk ut! Men prikken over i’en på en god morgen er å sette på John Legend – All of me. Jeg får gåsehud av å høre på stemmen hans og jeg blir så avslappet – ingen bedre start på en fin dag enn dette. Jeg vet den vil bli enda bedre når vi her hjemme skal lage kake, siden det er påskeaften. Dere får kose dere kjempemasse i dag!


Mens noen elsker å sitte i sengen med pcen sin, elsker jeg å sitte i dette hjørnet.

Har du hatt en fin morgen & hva skal du i dag?♥

7 kommentarer

Siste innlegg