GOOD MORNING WORLD

Det første jeg gjorde da jeg våknet i dag tidlig var å få på meg noen klær, for så å gå opp på Kiwi for å kjøpe nye roser. Tulla! Det første jeg gjorde da jeg våknet var å ta bilde til instagram, for å være helt ærlig med dere. Men jeg kjøpte faktisk nye roser i dag. De var midt i blinken for meg. Hvite, orange og røde roser sammen, det er kjempe pent. Med en gang jeg ikke hadde roser, som jeg la merke til i dag morges – var det så utrolig tomt på rommet. Å ha noen roser på rommet, gjør det mye mer livlig. Så det var første prioriteten min i dag!

Da jeg var ute, kunne jeg lukte nystekte vafler som fristet veldig å lage selv. Været her er nesten til å gråte av, så fint er det. Det er så vakkert å se ut, for trærne har blitt så grønne nå. Man kan se at mennesker har savnet sommeren når folk er ute i bikini og soler seg – det skal jeg nå snart! Men først skal jeg lage meg en god frokost og se litt på tv, før jeg skifter til bikini og legger meg på verandaen for å bli brun. Ha en riktig god mandag ♥

Hvordan har din morgen vært & har dere fint vær?♥

8 kommentarer

Siste innlegg