THE IT DRESS

I dag har jeg jobbet tidligvakten sammen med Martin, hvor vi var ganske effektive frem til vi begge skulle hjem. Det nærmer seg varetelling som er nå til lørdagen, og derfor er det veldig mye å gjøre denne uken. Litt så jeg gleder meg til det er over, og å komme tilbake til gamle rutiner på jobben. Heldigvis er det kun varetelling to gang i året! Da jeg kom hjem fra jobb, hoppet jeg ut av shortsen og inn i joggebuksen, derretter sovnet jeg i sengen og våknet litt over 20:00. Veldig deilig å få sovet litt kjenner jeg. 

Det kom en pakke fra Asos til meg i dag, venter på 2 til – en kjole og noe tilbehør til håret. Denne kjolen kaller jeg The It Dress. Grunnen til det er at dette er en kjole jeg bare MÅ ha. Den har alt jeg drømmer om, den er ikke tight på kroppen, men ligger helt perfekt “løst” på kroppen og for å ikke snakke om designet på denne kjolen. Jeg må virkelig rydde i kjolene mine og kanskje si farvel til noen av dem siden jeg ikke har mer plass til flere nå. Er det èn ting jeg vet, så er det at jeg ikke kommer til å slutte å kjøpe kjoler. Merke på denne kjolen er Ginger Fizz og har kun 8 kjoler på Asos. Men alle kjolene de har fra dette merke er helt supre! Venter på en annen fra det merke faktisk, woho♥  Kjolen finner du her & trykk her for å komme til alle 8 kjolene.

Lyset på rommet mitt var super dårlig da jeg skulle ta bilder av hele kjolen, så derfor tok jeg kun bilder av designet på kjolen så dere heller kan se de beste bildene på nettbutikken.

Hva synes du?♥

15 kommentarer
    1. hvor lang tid tok frakten? har vurdert å bruke denne på 17.mai, men er ikke sikker på om jeg tørr å satse på det i tilfelle frakten skulle ta for lang tid.

    2. maren: Når du bestiller, så kan du se datoen den vil være fremme på. Min bestilte jeg 9, med vanlig levering – uten express. Så da brukte den litt lang tid 🙂

    3. Cecilie Brochs: Jeg har den i den minste størrelsen, og jeg er 165 – kjolen er litt lang sånn normalt sett også. Kortere foran men lenger bak, men den er super fin!

    4. Gyri: Den er ikke tettsittende, derfor jeg liker den veldig godt. Men den legger seg pent på kroppen 🙂 Er veldig glad i slike kjoler som dette! Den er akkurat over knærne foran, men lenger bak.

    5. Ååååå! Jeg har siklet over denne kjolen i evigheter!!
      Kunne du være så snill å legge ut et bilde på bloggen/Instagram så jeg kan se hvordan den ser ut på? Jeg er nemlig omtrent like høy som deg, og samme kroppsfasong som deg, og jeg lurer på hvordan den ser ut på:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg