GOD MORGEN

 Vi begynte å se en film på Netflix i går kveld, men begge var så trøtte at vi ikke fikk sett mer enn halvparten av filmen. Det blir å se ferdig resten i dag. Filmen vi begynte å se heter Man Of Steel, jeg er faktisk sjokkert over at jeg ikke har sett den. Jeg elsker slike action filmer med en blanding av superkrefter, så jeg gleder meg til å se resten.

I dag våknet jeg opp mye tidligere enn Didrik – som vanlig. Så jeg har spist frokost og slappet av, bare hatt en veldig avslappet morgen. Det var jo en veldig fin morgen å våkne opp ved siden av kjæresten min. Han er så utrolig fin når han sover og så elsker jeg han enda mer for at han heldigvis ikke snorker, haha! Han var så fotogen der han lå, så jeg måtte bare ta noen bilder av han.


 

Har du noen actionfilmer du vil anbefale?♥

7 kommentarer
    1. Det er så vittig! Så også halve filmen av man of steel, så den ferdig i dag! Hah, for et sammentreff!

    2. Så koselig 🙂
      Jeg syns transporter filmene, spesielt nr. 2 er veldig bra! Og taken, white house down og divergent 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg