FRIDAY

Jeg sov ufattelig dårlig i natt, grunnen er vel fordi jeg skulle på jobb. Jeg sover alltid dårlig når jeg skal på jobb, og det hater jeg. Det er jo da jeg helst vil sove godt! Men, som dere skjønner har jeg jobbet på Urban i dag. Den dagen føltes utrolig lang ut, og det var veldig greit å komme seg hjem. Ida ble hjemme og spiste med meg og søsteren min, snakket vel og tullet masse i 2 timer bare på kjøkkenet. Alltid hyggelig å se venner komme overens med familien din. Det blir en ekstra bonus, gjør det ikke?

I morgen skal jeg på jentekveld hos Anni med mange flotte jenter. Senere skal vi ut på byen i Fredrikstad som jeg håper blir veldig bra. Jeg har ventet på en kjole siden 9.april fra Asos, som endelig kom i dag. Men dessverre var den ikke like fin i virkeligheten, og synes IKKE det ser ut til å være den samme kjolen på bildene. Derfor skal jeg bruke den hvite, nye kjolen fra Ginger Fizz. Den viste jeg dere for et par dager siden, men håpet egentlig på at den nyeste kjolen skulle være enda finere. Men der tok jeg visst feil! Det ble litt sen blogging i dag, men sånn må det nesten være noen ganger.

Hvordan har deres dag vært?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg