FLATTOP

I dag tok jeg tidligvakten på Urban og jeg hadde masse nok å gjøre. Måtte supplere på nye sko, ettersom jeg er sko-ansvarlig. Vi fikk inn enda mer varer i dag, og jeg gleder meg super mye til å få ordnet en ny jentevegg. Jeg skisserte med penn og papir en jentevegg på jobb i stad, som jeg ble veldig fornøyd med. Fikk litt inspirasjon fra Sandefjord, som var så snille og ville sende meg bilder. Alltid kjekt med ekstra inspirasjon! Så mye fint som vi har fått inn kan det umulig bli dårlig. Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være med å ta med meg noen godbiter hjem i dag, så de har jeg tatt bilder av under. Glemte selvfølgelig å ta bilder av buksen jeg kjøpte, men den skal dere få se på en antrekk ganske snart – må bare bli bedre vær ute. Akkurat nå er det kaldt og regner som bare søren…


 

Jeg har vært på Posten med Ida nå, og spist god middag sammen med resten i huset her. Jeg skal på personalmøte på Urban klokken 20:00, så heldigvis kan Ida kjøre meg ned. Takk og lov for at jeg har fri i morgen, er så trøtt i dag at det er ikke mulig. Liker at det noen ganger er en dag mellom de gangene jeg jobber, da får jeg tid til å slappe av og forberede meg til jobben.

 Hvordan har din dag vært så langt?♥

18 kommentarer

Siste innlegg