NEW JEANS FROM TOPSHOP

Det er ikke bare bare å være lav, eller å være under 170. Man sliter med å finne bukser som faktisk er fin i lengden på bena dine, og dette problemet har jeg. Eller, jeg hadde det frem til jeg fant de perfekte buksene for meg i London. I London var jeg innom TopShop, hvor Julie fant en sykt fin bukse som både hun og Ida prøvde. Jeg ble paff over hvor perfekt buksen var, den ble ikke rynkete nederst og jeg måtte prøve en selv. Jeg gikk ut derfra med en ny, perfekt jeans. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere av denne modellen. 

For 2 uker siden ca, bestilte jeg 4 nye bukser fra TopShop gjennom en venninne som bor/ studerer i London. TopShop har tydeligvis sluttet med å sende til Norge, noe jeg synes er forbanna kjipt. Men derfor er det kjekt å ha så snille venner som kan hjelpe deg. De nye buksene jeg bestilte heter Joni Moto/ Petite og jeg har i størrelsen 24/ 28 på alle sammen. Bortsett fra en bukse jeg synes var så fin i fargen, den var prikk lik den andre jeg kjøpte – bare at den var lenger i bena. Så fargen på bildene stemte dessverre ikke helt med hva jeg fikk… Det er en SYK stretch på disse buksene, jeg hadde aldri trodd med mine egne øyne at jeg ville komme inn i en så liten bukse. Jeg vurderer å selge den ene buksen, det er kun snakk om at den er 25/ 30. Så hvis noen er interesserte, gjerne send meg en mail til [email protected] ♥  Jeg er 165, så den er kun 2 cm lenger i bena enn de jeg har på bildene under. Den er helt lik den på de første bildene.

Hvem av buksene likte du best?♥
 

28 kommentarer

Siste innlegg