GOLDTAG BIKINI

For noen dager siden fikk jeg en pakke gjennom Instagram fra @Goldtagswimwear. De har utrolig flotte bikinier, veldig like de Triangl bikiniene – men bare at disse er litt søtere. Det synes i hvert fall jeg. Triangl bikiniene er mer sexy, enn hva jeg synes om Goldtag bikiniene. Kjekt å ha både og! Jeg er greit klar for sommeren/ høsten siden jeg ikke reiser på noe sydentur i sommer. Det blir muligens en sydentur på høsten – så kan trøste meg med det. Men må jo få brukt disse flotte bikiniene i sommer på en eller annen måte ♥


Direktelink til bikinien her.

Har du begynt å handle inn litt bikinier til sommeren?♥

7 kommentarer
    1. ååååh, kjempe fin! Vil ha sann i korallblå, den er helt sjukt fin. Skal bestille meg undertøy fra Triangl, siden liker ikke bikiniene helt der, så de fra Goldtag er generelt finere. Mener jeg da :))

    2. Utrolig fin, og jeg i alle fall ser mye brunere ut i den fargen!
      Men den ser så mye tykkere ut i stoffet enn en vanlig bikini, eller er det jeg som ser feil?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg