LITT NYTT ER ALLTID BRA

I 4 dager på rad har jeg hatt smerter i visdomstannen min, kan ikke huske at det gjorde så vondt sist gang den vokste. Jeg har tatt smertestillende som jeg også måtte gjøre på jobb i dag fordi det gjorde så vondt. Jeg må ringe tannlegen i morgen for å bestille time, og så finne ut av hva den dumme tannen driver med. Men ellers på jobb i dag, så har det godt helt supert. Vi har hatt medarbeidersamtale med den nye regionsjefen for Urban, Karoline. En helt rå dame med masse energi! Blir spennende å se hvordan det blir å ha hun som regionsjef, blir ikke annet enn bra.

Vi fikk litt nye varer i butikken, så endte opp med at jeg kjøpe flere produkter. Det er skummelt hvor mye man shopper i butikken uten at man egentlig tenker over det. Regnet ut hvor mye jeg har kjøpt for på Urban, siden november, da jeg startet. Kan bare si at det var fem sifret :-)))))))) Kjøpte meg et par fine gensere, og en helt enkel t-skjorte. Veldig greit å ha noe super enkelt, som du kan kombinere med noe skikkelig kult ♥


De har grå armer, som gjør genseren såååå fin. Skal vise dere det senere!

Har dere hatt en fin dag hittil?♥

8 kommentarer

Siste innlegg