CURLS BY RAPUNZEL OF SWEDEN

Jeg sov utrolig dårlig i natt fordi det var så varmt inne på rommet mitt. Til slutt måtte jeg ta meg en liten spasertur i gangen for å avkjøle meg litt. Det er dette jeg hater med sommeren, at det alltid er så varmt på rommet ditt uansett om du har vinduet oppe eller ikke. Jeg har vel våknet 3 ganger i dag av at det har vært varmt, så til slutt klarte jeg ikke å ligge i sengen lenger.

Tidligere i dag tok jeg noen bilder til et annet blogginnlegg, men jeg ble så ufattelig misfornøyd at jeg ville skrive om noe annet. Begynte å fikse meg litt mer, og ville teste ut den nye krølltangen. Bestemte meg for å ta noen bilder ute på verandaen, siden det var bra lys der. Denne krølltangen er helt perfekt for meg, og til min smak. Den lager akkurat slike krøller jeg vil ha, i knallgod tykkelse ♥
 


Genseren er fra Urban.

Synes du krøllene ble fine?♥

26 kommentarer

Siste innlegg