PEPPESKOS

I går kveld var jeg på Peppes sammen med den nye regionsjefen våres, og resten av de som jobber på Urban på Amfi Moss. Altså 3 stk, haha! Sjefen holder på å ansette 2 til, så blir utrolig spennende å se hvem som får stillingen.

Vi ville bli litt bedre kjent, og selvfølgelig drit hyggelig at regionsjefen ville være med. Vi satt der i flere timer, snakket masse og bare hadde det kjempe koselig. Vi bestilte 2 pizza, men vi jentene skulle ha mer. Nemlig dessert. Uansett hvor mett jeg er, har jeg alltid plass til dessert. Jeg bestilte derfor en jordbærmilkshake og oreokake. Forstod raskt at det bare hadde holdt med kaken, fordi jeg orket nesten ikke milkshaken når oreokake er så mettende som den er. Dro i hvert fall hjem ganske mett i går, og det var deilig! Det er så hyggelig å dra ut og bare kose seg, må få til det oftere ♥

Jeg har vært i byen helt til nå. Det har vært veldig mye å gjøre på jobben i dag. Vi fikk jo trossalt inn enda flere Pennybrett!!!! Åh, jeg elsker Pennybrett. Jeg har det faktisk ikke selv, har kun longboard som jeg ikke har stått på en god stund. Jeg fant raskt ut min favoritt i butikken, nemlig den som fader med fargene hvit, blå og lilla med gule hjul. Nesten litt forelsket, bare nesten. Siden jeg ikke har hatt noe pause eller hatt tid til å slappe av på jobben, tok jeg meg en velfortjent tur til brun og blid. Det skal jeg si dere at jeg ble også.

Har du Pennybrett?♥
 

24 kommentarer

Siste innlegg