NEW DRESS

Akkurat nå er jeg sliten, slapp og trøtt. Vil bare legge meg ned i sengen og sove i flere timer til jeg er lysvåken. Etter jobben i dag, fikk jeg mega hodepine som aldri ga seg. Den er der fremdeles, så eneste som får meg i godt humør nå er at jeg har hjemmelagde gratinerte poteter i ovnen ♥

Kanskje ikke det eneste som får meg i godt humør. Jeg har nemlig fått en ny kjole gjennom instagram, fra TheWyldShop. Jeg elsker denne kjolen fordi det ser ut som jeg har større hofter. Kjolen er sydd i en fin form at det fremhever det jeg ønsker. Nemlig hofter, som jeg ikke har så veldig mye av. Om jeg ikke kan ha så fine hofter selv, er det midt i blinken at kjoler hjelper til. Denne kjolen er en “Madde kjole” vil jeg kalle den. Spesiell, hengende og mønstrete – akkurat som jeg vil ha det! Jeg fikk 2 kjoler, så jeg skal vise dere den andre kjolen en annen dag, for nå skal jeg legge meg ned i sengen og se på filmer på Netflix. En ganske grei fredag dette her.


Kjolen finner du her & skoene er fra Nelly.

Hvordan har din dag vært så langt & likte du kjolen?♥

12 kommentarer

Siste innlegg