LØRDAGEN SIN DET

I går dro jeg til det nye huset til Ida og familien for å hjelpe til med å rydde litt. Det er alltid greit å være flere! Tiden har gått utrolig fort da det gjelder flyttingen. Alle møbler og mat er i det nye huset, helt tomt i det gamle. Utrolig uvant for bare meg å gå inn i det huset, føler det er noen andre sitt hjem… Men det har virkelig tatt form, og gleder meg til å se sluttresultatet!

Vi skulle ned på Cafe Riis for å spise der med resten av jentene, etter vi var ferdig med å rydde hjemme hos Ida. Bare koselig å tilbringe lørdagen sin ute med de herlige jentene. Jeg hadde gått hele dagen og tenkt på den gode gulrotkaken de har der. Tror dere ikke at det var tomt da jeg skulle ha det? Åååh, ble nesten lei meg over at jeg ikke fikk spist den saftige kaken. Men jeg får heller glede meg til neste gang jeg skal ned dit. Kanskje komme litt tidligere da, haha. Etter Cafe Riis, endte vi opp på Tollboden med flere kjente ansikter. Veldig koselig å sitte ute på bryggen, fikk en skikkelig summerfeeling av det. Alt i alt, lørdagen min var ganske fin og tar meg en velfortjent fridag i dag hvor jeg skal rydde rommet og skifte på sengen ♥ 


 

Hadde du en fin lørdag?♥

11 kommentarer

Siste innlegg