NYTT OG FRISKT

I forgårs fikk mamma tid til å klippe håret mitt. Det ble langt ifra noen store forandringer, men at jeg klipte av 10 cm denne gangen var utrolig deilig. Endelig er det nytt og friskt! Mamma ville egentlig ikke klippe av så mye, siden hun elsker langt hår. Men noen ganger trengs det for at håret skal kunne vokse raskere. Er det noe jeg er utrolig fornøyd med, så er det at tuppene mine endelig er blitt tykke. Dette har jeg ikke hatt på en god stund, siden vi alltid har klippet rundt 3-5 cm hver 3 mnd. Denne gangen gjorde 10 cm håret mye bedre, og det er sååå deilig å være nyklipt!

Jeg skal straks ned til byen for å være med Ida for å ta nytt passbilde, deretter skal jeg ta stengevakten på Urban. Så dere får ha en riktig god onsdag, kjære lesere♥


Selvfølgelig er det vanskelig for dere å se en forskjell, men heldigvis kan man se at det er sunnere!

Hvor ofte pleier du å klippe håret ditt?♥

11 kommentarer

Siste innlegg