JUNI

Jeg må ha hatt den beste starten på juni noensinne. Jeg dro til Fredrikstad med Nadine og Ida i går, for å gjøre noe 1.juni og ikke bare sitte hjemme. Derfor ville vi spise ute, ta med oss godt humør og nyte god mat ved bryggen. Og gjett om vi gjorde det!!! Middagen jeg spiste var lasagne. Tror jeg aldri har smakt bedre lasagne enn denne. Selv om vi var mette, måtte vi ha plass til dessert da vi leste at dem hadde mango sorbet med bær og frukt. Noe så forfriskende på en så fin og varm dag, det var prikken over i’en. Det var så godt at jeg vil dra dit mye oftere, for det er så mye finere i Fredrikstad enn hvordan det ser ut her i Moss. Det er nesten dødt her… Så å dra over til nabobyen, det er ganske greit ♥

I dag stod jeg opp til den herligste meldingen på facebook på lenge. Nadine og Anne-berit ville på stranden, og gjett om jeg ble med! De andre jentene hadde dessverre ikke fri i dag, så de var ikke like heldige som oss. Vi opplevde stekende sol, 24 grader og en ordentlig dukkert på Trondvik. Så pinglete som jeg er, hadde jeg ikke trodd at jeg ville være den første til å ta hodet under vannet. Men der ser man, ting kan forandre seg, og det fort. Vi ville svømme ut til flåten, og ble sittende fast der, da vi dessverre fikk øye på brennmanet… Ble ekstra brune, siden solen stekte på oss der ute. Alle dro hjem med skille og er allerede gira på neste gang vi skal på stranden i dette FINE været!

Har du hatt en fin start på juni måneden?♥

20 kommentarer

Siste innlegg