MUST HAVE THIS SUMMER

Dessverre fikk jeg dårlige nyheter av Didrik i går, som hadde slått armen skikkelig etter et fall på longboardet. Det var usikkert på om han hadde brekt den, ettersom han ikke kunne beskrive følelsen annet enn at det var verre denne gangen enn sist han brakk armen sin. Men han har heldigvis ikke brekt den, men likevel må han få tatt røntgen for å finne ut av hva som har skjedd. Det blir derfor å slappe av med Didrik i dag og være sykepleieren hans frem til armen er bra igjen ♥

Siden jeg bare har jobbet i dag og ikke fått tid til å gjøre noe annet i dag, har jeg ingen bilder å dele med dere. Derfor tenkte jeg å kjøre på med litt MUST have this summer fra Nelly og Asos. Jeg synes de stadig vekk får inn masse fint. Spesielt Asos, det er min favoritt nettbutikk. Bare trist det er så mye toll og at de ikke har en norsk side på for eksempel Nelly har… Men kanskje en gang i fremtiden, da hadde jeg hoppet i taket av lykket. Det er så mye fint jeg har lyst på der, men tollen stopper meg ettersom det er så dyrt. Selv om det kanskje ikke blir noe nettshopping på meg på en stund, kan jeg i hvert fall drømme meg bort i alle disse godbitene:

NELLY:


Leopard Print Dress her // Printed Floral Dress her // Cut Out Dress her // Pina Colada Playsuit her


Nike Vintage Hood her // Nike Iponecase her // Nike Pro Splatter Tights her


Peixe Underwire Set her // Rose Laser Cut her // Jolly Melody Bikini Set her


Jeffrey Cambell sko her // U Authentic Brazil sko her // Sugarfree sko her


Multicolor bracelet her // Komono Wizard her

 // Adlinks

ASOS: 


Longline Duster Jacket her // Floral Cocoon Jacket her // Leopard Print Jacket her


Dondri Shift Dress her // Summer Dusk Print Dress her


New Balance sko her // New Look sko her // New Look Slip On her
 

Hawaiian Rose her // Asos Felt Floppy Hat her // Summer Garden her
 
Likte du noen av produktene over?♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg