PUST, DET ER SNART HELG!

Det kan jeg trøste meg med, at det snart er helg. Det skal bli kjempe deilig med helg og bare ta en avslappet, og ikke minst velfortjent helg etter denne uken. I dag tok jeg tidligvakten som gikk overraskende fort i dag, for engangs skyld. Ida var så snill og kom ned skikkelig tidlig på morgenen i dag, bare for å snakke litt og det er alltid koselig. Jeg rakk ikke å sminke meg noe før jobb i dag, fordi jeg brukte alt for lang tid på å krølle håret mitt. Denne krølltangen er litt spesiell, fordi den gir deg ikke akkurat krøller som du kanskje så for deg. Men du får mer volume og fyldigere hår ved å bruke denne, og derfor liker jeg den veldig godt. Det er bare så kjipt at jeg bruker lang tid på å fikse håret, men det er livet med langt hår så jeg kan ikke klage!

Nå sitter jeg i stuen sammen med herlige jenter. Vi dro nemlig rett til Nadine etter jobb for å grille og kose oss. Det regnet og var dårlig vær, men har man tak over grillen er alt løst. Vi grillet ute, men satt inne og spiste grillmaten, som var sykt godt. Ikke hver dag jeg har anledningen til å grille etter jobb, så dette var utrolig koselig. Vi skal nå se en film før vi skal se finalen av Paradise Hotel, bare i håp om at noen slipper kulen så det blir litt action. Dere får ha en super torsdagkveld, det skal nemlig jeg ha ♥

Hvordan har din torsdag vært så langt?♥

17 kommentarer

Siste innlegg