LIKELIFE

Åååååh, er det noe jeg skal begynne å hamstre inn nå så er det overdeler som har mønster på seg. Jeg gikk igjennom overdelene mine i stad, og til å være MEG har jeg faktisk ikke mange med skikkelige mønster på. Så det var nesten skuffende.. I noen sekunder tenkte jeg for meg selv “har jeg mistet stilen min?”. Det er forvirrende de gangene jeg tenker sånn.. Men opp med humøret!! Jeg fikk nemlig en ny genser fra @likelife via Instagram, som kom i dag. Denne genseren tok jeg i størrelse large, som er en helt perfekt lengde for meg som er 165 cm. Den er passe baggy og ikke for lang.

Siden jeg ikke kunne vente med å vise dere denne genseren, ville jeg prøve ut noe “nytt” med sminken. Jeg har nemlig ikke brukt mascara på de nederste vippene på flere år. Grunnen til at jeg ikke gjør det til vanlig er vel fordi jeg fikk for edderkopp vipper og følte at øynene mine forsvant. Men med litt lys øyenskygge, dipliner og eyeliner ble det bedre, men jeg vet ikke helt om det er for “mørkt” eller om jeg faktisk liker det. Hva synes dere?♥ 
 


Genseren finner du her.

Likte du genseren og hva synes du om sminken?♥

29 kommentarer

Siste innlegg