DAGENS ANTREKK 17.JUN.14

Det var UTROLIG mye å gjøre da jeg kom på jobben i dag. Forstod raskt at jeg ikke kom til å få en matpause før 15:00, dessverre. På lørdagen var det den siste dagen med mossedager på Urban, som vil si masse salgsvarer og ikke minst masse rot. Det ble til å rydde hele butikken for salg og bak på lageret for å ordne plass til de tusenvis av varene våres. Heldigvis ville snille Maren komme ned å hjelpe meg 1 time, så jeg fikk matpausen min halv tre, og den første matbiten jeg tok var himmelsk god skal jeg si dere.

Mamma og pappa kom og hentet meg på Urban, og ble derfor en rask tur innom Kid fordi mamma skulle bytte noen gardiner. Jeg endte opp med et nytt bilde og 3 fine puter. Så nå har jeg alt for mange puter som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av, når jeg faktisk skal sove i den. Mangler bare å finne noen freshe dynetrekk, så er jeg allerede på vei til et finere rom ♥ 


Jakke fra Urban // T-skjorte & lommebok fra Asos // Bukse fra TopShop // Sko fra Junkyard // Klokke fra Larsson&jennings

Likte du antrekket?♥

16 kommentarer
    1. Shiet,perfekt antrekk! Kunne du kanskje begynt å legge ut link til tingene du har på på sånne outfit innlegg?:)) er som alltids minst 2 ting jeg har sykt lyst på når jeg ser på antrekkene dine,haha<3
      Kleem

    2. Av alle ting du har å være ufornøyd med.. Så burde ikke kroppen din være en av dem.. Smilet ditt er helt forferdelig stort, skikkelig heste-rand av no tenner. Burde holde munnen din lukket! Og øyebryna dine er aaaalt for tykke, ser overhode ikke bra ut. Og herregud så kjedelig hår du har.. Greit nok å ha langt hår, det har jeg selv.. Men langt, flatt uten noe som helst liv.. Fysj.. Går ann å gå til frisøren å be de klippe med litt etasjer og annen form, ikke bare rett av. Gurimalla, slutt med midtskill pleaaase

    3. Til personen over: fyfader,hold kjeft! Madeleine er den mest perfekte jenten jeg vet om og tingene du sier blir bare utrolig teit når ingentig av det i dt hele tatt er sant! Men uansett da..! Misunner både smilet,håret og øyenbrynene hennes utrolig mye! Vertfall ufattelig bra at Madeleine gir faen i sånne kommentarer. :))

    4. Jeg kommenterer sjeldent, men herregud for en spydig kommentar og frekk kommentar “anonym”!!
      Er aldeles ikke enig, Madeleine du er en kjempe fin jente og du virker så utrolig jordnær og down to earth! 🙂 Elsker smilet ditt og er ikke enig med at det ser ut som en “heste-rand av no tenner”, neste gang anonym så foreslår jeg at du ser deg selv i speilet å se om du selv er så mye “finere”.
      Uansett håper jeg du får en fin dag, og ikke tar deg nær av kommentaren ovenfor!!

    5. Folk kan bare dritte å dra, jeg er ikke en blogg menneske og veeeeeldig sjeldent der jeg kommenterer noe, men du er seriøst en av de mest perfekte folka jeg har sett, utrolig perfekt utseende alt fra hår, smil ALT , så ikke la deg bli irritert av de blogg rottene !!!

    6. Du er helt fantastisk vakker fra topp til tå. synes synd på den personen som føler han/hun må rakke ned på andre for å føle seg bedre med seg selv.
      Fortsett å smil, så vil du til slutt overbevise den stakkaren som kommenterer negativt at det er der skjønnheten sitter.

    7. Ååeh, Maddee, hvorfor må du ha så fine bein 🙁 Så sjalu!
      Du vakker, og vet du hva? Jeg ELSKER det store smilet ditt. Det er fantastisk flott, og det matcher deg så utrolig bra. Ansiktsformen din er perfekt, og kroppen likeså! Og ikke nok med det, du har en flott personlighet (såvidt jeg kan se fra bloggen…) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg