MORRATRYNET

Så i dag som jeg har fri fra jobben, våknet jeg selvfølgelig 09:00. Det er så typisk at slike ting som dette skjer, er dere ikke enige? Men av å våkne så tidlig, gjør det bare slik at jeg får mer ut av dagen. Jeg skal nemlig trene med Victoria på Ditt Treningsenter senere i dag, altså hun som har studert for å bli personlig trener i Florida. Det blir utrolig flaut å stå ved siden av hun, jeg kommer til å se ut som et spørsmålstegn. Men man må bare hoppe ut i det, og det er kanskje på tide at jeg gjør noe med det selv. Jeg skal være ærlig og si at jeg sikkert ikke har trent på over 3 mnd. Det er 3 mnd jeg faktisk kunne fått resultater på, som jeg har kastet bort. På hva? Lathet. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli så flink til å trene ofte, men et par ganger i uken er en fin start. Jeg kommer heller ikke til å skrive noe særlig om treningen min på bloggen, rett og slett fordi det ikke interesserer meg mye.

Men før jeg skal trene, skal jeg støvsuge rommet mitt og lage meg en god frokost. Dere får kose dere masse i dag ♥ 


 

Hva er dine planer for i dag?♥

12 kommentarer

Siste innlegg