LANA

Treningsøkten i går med Victoria gikk kjempe bra, kjenner stølheten blir verre og verre for hver time som går. Skal bli gøy å jobbe i morgen og være mega støl i tillegg, haha. Trente kun ben og biceps i går, så heldigvis er jeg ikke støl overalt.

Man trenger vel ingen chihuahua når man har en kanin, gjør man vel? Neida. Misunner alle bloggerne som har en søt liten vofs de kan posere med, mens jeg har en søt liten kanin. Det funker da, gjør det ikke? Hun heter Lana og er veldig søt, hun elsker å hoppe opp i alt som heter sofa, seng, trapper og you name it. Men selv om hun er en nysgjerrig liten kanin, og ganske tøff – så er hun veldig kosete, og liker å kose tilbake til oss også. Tok tid før hun likte pappa, men nå hopper hun opp til han i sofaen og legger seg ved siden av han. Ja, det er forbanna søtt.


Dette må være det søteste bilde av Lana.

Er hun ikke søt?♥
 

5 kommentarer
    1. Kjempefin kanin! Vil anbefale deg og kjøpe “den store kaninboka”. Den ble nyttig for meg når jeg fikk kanin, mange gode tips og fakta uansett om man har hatt kanin en stund 🙂 Mye jeg ikke viste, kaniner er herlige dyr.

    2. Sjekk ut gozzipverden.blogg.no!
      Gossipblogg om toppbloggerene, kommer snart en innlegg der du er med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg