SØNDAG

I dag har jeg sovet utrolig godt og veldig lenge etter en morsom kveld med jentene i går. Men jeg var skrubbsulten da jeg stod opp og lurte på hva jeg kunne lage meg til frokost. Det ringer en liten bjelle i hodet, og jeg kommer på at jeg bare kan lage meg noe enkelt som frokostblandingen fra Nestlé Fitness Yoghurtflakes. Den er så god med jordbær at jeg måtte stjele et par fra pappa. Til dere som er ekstra glad i frukt, gjerne ta jordbær, banan og eventuelt blåbær i frokostblandingen for en skikkelig smakseksplosjon! Jeg har bare spist med jordbær hittil, og det er fordi jeg er veldig glad i jordbær ♥

En av grunnene til at jeg har blitt glad i frokostblanding er fordi det er raskt og enkelt, smaker godt og er lite oppvask. I dette huset krangler vi nesten om hvem som må vaske opp. Dessverre sant… Så for oss alle er det vel bare bra at jeg har skjerpet meg med å bruke så mye tallerkener og kjeler. Men likevel kunne lage meg en god frokost! For litt siden kunne dere melde dere på å få en gratispakke med Nestlé Fitness Yoghurtflakes, men alle free samples er tatt. Men du kan få kjøpt denne i butikken. Følg gjerne Nestlé Fitness på facebook HER.

Har du en frokostblanding som er din favoritt?♥

 // I samarbeid med Side2 & Nestlé Fitness 

9 kommentarer

Siste innlegg