SANKTHANSAFTEN

I dag har jeg og familien vært ute i Larkollen for å være samlet i dag på Sankthansaften. Vi spiste på Losen, som jeg aldri har spist på før. Så jeg var derfor veldig spent på hva jeg skulle spise til hovedrett. Jeg bestemte meg for å gå for lasagne, som alltid er en klassiker og alltid er god. Jeg hadde rett og koste meg med et skikkelig godt måltid sammen med familien. Det er ikke så ofte vi er flinke til å dra ut sammen, men nå som det er sommer har vi allerede gode planer om at dette skal vi bli flinkere til ♥

Nå skal jeg finne frem antrekk til i morgen, siden jeg skal ta tidligvakten på Urban. Så dere får ha en riktig god Sankthansaften videre, kjære lesere!


Min søte fetter Brage og min søte kusine Bertine.

Hva har du gjort i dag?♥

6 kommentarer
    1. Så koselig!
      jeg lurer, hvordan er ting mellom deg og kjæresten fortiden? Gjerne skriv et innlegg om det om du vil:) dere er supersøte sammens! Og spørsmål nummer 2 er bruker du kamerastativ? isåfall hvor kjøpte du det? Ha en fortsatt fin kveld søte fine deg!

    2. Julie Hagen: Meg og kjæresten går det kjempe bra med! Han er bare i Bergen for øyeblikket, derfor han ikke er nevnt på bloggen haha 🙂 Kamerastativet jeg bruker er en gave fra Didrik, så jeg vet dessverre ikke hvor det er fra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg