RED AND BLACK

Jeg hadde egentlig tenkt til å ha på meg et annet rått antrekk i dag, med gulldetaljer. Men dessverre var det finere vær ute, så jeg måtte droppe den store genseren… Hør på meg, jeg klager når vi først får fint vær. Vettu hva, skjerpings! Jeg fant raskt ut et annet antrekk som funket sammen. Jeg tok frem Obey t-skjorten med rød logo og røde Vans for at det skulle matche litt. For å “heise” antrekket litt mer, tok jeg på en veldig classy jakke som er svart fra BikBok. 

Håret mitt ville dessverre ikke se bra ut i dag, så statisk og fluffy som det var. Hver gang når jeg har en dårlig hårdag, setter jeg det enten opp i en stram hestehale, donut eller bruker solbriller som en hårbøyle. I dag ble det hårbøyle, fordi jeg faktisk ikke orket en ansiktsløftning med stram hestehale, eller bruke lang tid på å sette håret opp i en donut. Det tar lenger tid enn man tror…

Det gikk veldig greit på jobben i dag, men det at det var veldig stille gjorde tiden til å gå tusen ganger saktere enn hva jeg hadde ønsket. Heldigvis ble dagen min bedre da jeg kom hjem og skulle starte på middagen. Jeg lagde hjemmelagd potetstappe med kylling, saus og gulrøtter til resten av familien. Og som de selv sier “hjemmelagd er alltid best”. Det er jeg helt enig i. Blir å kose seg med det som er igjen av potetstappen i kveld ♥ 

Hvordan har dagen din vært så langt?♥

6 kommentarer
    1. Åh du kler virkelig alt! Jeg ville aldri kommet på å ha en slik lang jakke utenpå en slik T-skjorte, meeeeen det er jo råstilig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg