NUNUCO DESIGN COMPANY

Jeg tror nesten alle leserne mine vet hva jeg elsker, sko og deksler. Jeg får ikke nok av dette og vil alltid ha mer!! Da jeg hadde iPhone 4, hadde jeg minst 30 deksler. Så dere kan tenke dere hvor surt det var å måtte si farvel til alle de dekslene, da jeg fikk meg iPhone 5/5S. Jeg har kun hatt 3 deksler frem til nå, kanskje det er nok for noen men det er for lite for meg. Heldigvis har jeg nå fått 3 nye, og ikke minst søte deksler fra @nunucodesigncompany på Instagram. Når jeg inngår slike type samarbeid med mennesker på Instagram, er det ikke noe i avtalen som står at jeg skal skrive om det på bloggen. Men jeg blir bare så fornøyd og glad for det jeg får, så hvorfor ikke? ♥ 


Den nydelige hårkransen kan du finne her. (Sponset)

Likte du dekslene og hårkransen?♥

8 kommentarer

Siste innlegg