SNIKKSNAKK OM STILEN MIN

 Jeg skriver sjeldent litt personlige innlegg som dette, så derfor håper jeg dere setter pris på det når jeg først åpner meg litt her på bloggen. Det er alltid så mange kommentarer og spørsmål angående stilen min. At jeg har “mistet” stilen min, at jeg har forandret den, at jeg er blitt mye mer jentete – men er det galt da?

Tiden fra 8.klasse til 10.klasse fikk jeg en eksplosjon med fargerike klær, jeg elsket alt som hadde knalle farger på seg og jeg hadde ikke peiling på hvordan jeg skulle kle meg opp. Derfor kjørte jeg på med massevis av farger og så ut som en gående regnbue. Jeg hang veldig mye med gutter på den tiden, og ville alltid være lik dem – avhengig av å gå med store klær og fargerike klær. Jeg ville kle meg akkurat som dem, men tok det til et helt nytt nivå. Jeg begynte sakte men sikkert å roe ned på fargene, og heller variere litt mer enn det jeg hadde gjort tidligere. Det var på den tiden jeg møtte min kjære Didrik, i slutten av 10.klasse.

Kan dere tro at han forelsket seg i meg da jeg hadde en slik stil? Jeg gikk med knall gul jakke, rosa bukse, neon grønne sko og grønn lue første gangen han så meg. Men likevel begynte han å spørre kompisene sine om meg. (JACKPOT!!!)  Det var mange ganger jeg var mer guttete enn han. Jeg likte ikke å sitte som en jente, og satt derfor mye mer guttete fordi stilen min ikke passet til noe annet. Jeg tror grunnen til at stilen min ble mer feminin med årene er på grunn av Didrik. Jeg ville være pen for Didrik, vise meg frem for han og føle meg vakker i det jeg gikk med. Om jeg følte meg pen i alle de store, fargerike klærne jeg gikk med? Selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Å bare gå fra en baggy bukse til en tettsittende bukse, følte jeg meg mye mer feminin og pen. Det er ikke bare Didrik som er grunnen, jeg selv er også grunnen til at jeg endret stilen min.  Med alderen passet ikke denne stilen til meg lenger. Jeg ble mer moden og voksen, men stilen var fremdeles for barnslig. Ikke minst så utviklet smaken min seg, på hva jeg likte og hva jeg ikke likte.

Selv på den tiden jeg hadde guttete stil, elsket jeg å dra på fester, jentekvelder og you name it, fordi da følte jeg meg som en skikkelig girlygirl. Selv den dag i dag også, er det den eneste tiden jeg kan ta på meg høye hæler, kjøre på med fantastiske kjoler og føle meg som en skikkelig feminin jente. Men jeg føler meg ikke så feminin til vanlig, når jeg går med store klær og aldri går med tettsittende overdeler. Men det er sånn stilen min er. Jeg er ikke fullt så feminin til vanlig, men slår til på jentekvelder og så videre. I hverdagen min, kan jeg ha en dag hvor jeg kjører på med å være veldig jentete, og andre dager hvor jeg vil føle meg mer guttete. Det er da jeg som oftest bruker snapbacks og ganske guttete overdeler.

Det tok meg flere år før jeg klarte å gå med tettsittende jeans, jeg startet med det i 1.klasse på videregående. Både venner og bekjente sa jeg kledde det, og jeg følte meg faktisk bra i det. Siden den gang, har jeg aldri gått tilbake til store baggy bukser. Men derfor beholdt smaken min for store overdeler.

Jeg har aldri likt å skrive om hvorfor jeg nekter å gå med tettsittende overdeler på bloggen, men vet du hva? Det er på tide at jeg aksepterer meg for den jeg er, noe jeg har gjort lenge med arr og merker jeg har. Men det jeg skal fortelle nå, er noe jeg alltid har mislikt ved meg selv og noe jeg alltid kommer til å mislike. Jeg har bare lært meg å godta det.

Mine bryster er ikke like, ja – det sies at ingen bryster er like. Men mine kan du se forskjellen på. Min venstre er en A størrelse og min høyre er en B størrelse. Mitt høyre bryst ser større ut enn det egentlig skulle vært, med tanke på at jeg ikke har ribbein på den siden. Så da går derfor magen min lenger inn på høyre side. Det er utrolig forvirrende, og en ganske kjip situasjon for meg når jeg ikke vil ta silikon. Jeg har googlet så mye om ting som kan få brystene mine til å bli like, men hver eneste gang kommer det opp silikon. Det er derfor jeg bare har godtatt det, siden den gangen jeg la merke til at brystene mine ikke var like, at jeg bare bør skjule litt av formene mine. Håper at det en dag kan løse seg, og at brystene mine vil bli like, uten å måtte ta silikon. Det er lov å håpe!! Om jeg selv fikk velge, ville jeg ikke hatt noen bryster enn å ha bryster men at de ikke er like. 

Men for at jeg ikke skal bli flau over det jeg har fortalt om brystene mine, kan vi heller kose oss med litt gamle bilder av meg:


Swag ;P

Dette var faktisk skolekortet mitt i 3 år, som ble tatt i 1.klasse på videregående:

 Går vel greit å vise den lille forandringen gjennom tidene med stilen min, så her er stilen min den dag i dag:

Så hva liker du best, den gamle stilen min eller den nye?♥ Og har du noe du er flau over med deg selv, skriv gjerne som anonym hvis du ønsker det!

70 kommentarer
    1. Jeg er seriøst utrolig misunnelig på hvor vakker du er, du er helt perfekt. Liker den nye stilen din bedre, men ser at du alltid var like pen! Herregud at det går an å være så nydelig. Og jeg elsker stilen din!

    2. Man må også tenke på at den stilen du hadde da var kult den gangen og det som var inn, det forandrer seg jo hele tiden og er ikke alltid personen som endrer seg fordet om 🙂
      elsket stilen din da og elsker den nå!

    3. I en periode på barneskolen, og på ungdomsskolen kledde jeg meg veldig, veldig guttete. Gikk i svære hettegensere, og kun joggebukser. Jeg er kjempe flau over å tenke tilbake på den tiden, og på en måte skjønner jeg at jeg ble mobbet for den ( selv om det selfølgelig er FEIl å bli mobbet uansett), for klærna var grisestygge som bare det. Nå i sommer, nå som jeg har fått meg jobb og tjener noen lapper, skal jeg bytte ut hele garderoben min! Har typ. 1 dongri bukse som er fin og uten malings flekker, og den er hull i..

    4. Elsker stilen du har nå! synes fortsatt du har en veldig enestående stil, den er superfin og passer deg veldig godt
      min mening er at den tvert imot har blitt enda bedre :- )
      elsker bloggen din, stå på videre!!

    5. Det er helt normalt det du har med brystene dine! Har det ikke selv, men kjenner flere med det:) de gjevner seg ut med årene evt etter du har fått barn:)

    6. Vet du hva? Du er nydelig uansett, liksom virkelig nydelig. Vedder på at de fleste ville holdt det for seg selv eller bare tatt silikon, men du er et godt forbilde og viser at ikke alle er helt perfekte. 💎 Det skal du virkelig ha Madeleine, du fortjener alt det beste. 💎
      PS: Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå over 😉💕

    7. Elsker stilen din! Jeg ønsket å kle meg som deg, og tenker alltid på deg når jeg kjøper meg nye klær! Digger deg!

    8. Jeg syns du har forandra stilen din til det bedre jeg. ER jo samme stil, men ikke det har liksom ikke den fjortis-viben over det. ^_^ Og du kler å gå i kjole og heler!

    9. Elsker bloggen og stilen din! Du er mitt forbilde idag. Har alltid likt og kledd meg litt annerledes enn alle andre. Og har av og til merka att de rundt meg ikke var så begeistra for det! Men jeg liker og kle meg i fargerike guttaktige klær. Å skille seg ut i mengden er faktisk noe jeg liker! Du er blitt inspirasjonen min til å skille seg litt ut, og ikke være sånn som alle andre! det er nok av de som gjør akkurat det samme som de andre gjør! til høsten skal jeg begynne på ungdomskolen, og per idag, er det et ganske stor skjønnhetspress der. alle er opptatt av sminke og merkeklær. bryr meg ikkje om sminke, og bruker det heller ikke! er en av de personene som er fornøyd med hvordan jeg ser ut.. Er for det meste ganske selvsikker, men akkurat nå usikker. her i bygda er det ikke så mange som har båt til interesse. men det har jeg! akkurat nå sparer jeg til en River… Nå som ungdomskoletiden snart er der, er jeg veldig nervøs! jeg lurer på om jeg skal fortsette å være den selvsikkre jenta som tør å skille seg ut fra mengden, noe som jeg er nå til dags? Eller om jeg skal bli en av de andra? Hadde blitt veldig takknemlig viss du hadde tatt deg tid til å svare meg!

    10. Jeg syns stilen din alltid har vert utrolig fin, og jeg har følgt bloggen din siden du startet og blogge og til nå. Og jeg legger stadig merke til at du har endret stilen din, men det er jo ikke noe negativt med det. Stilen din var like fin før som den er nå synes jeg, det er sånn du er liksom. Hvis du hadde postet et outfit innlegg der du hadde hatt på deg høyehæler, tettsittende bukse, en trang (jentete fin) topp, og tjukt med sminke og dessigner veske og sånn. Hadde jeg virkelig begynt og lurt på om det er deg eller ikke, for jeg synes ikke at du passer til og være så jentete på overkroppen hele tiden. Det er liksom ikke deg føler jeg. Jeg er ganske lik som deg egentlig, gikk i store klær hele tiden jeg og før, og jeg handlet bare på gutteavdeligen. Men nå har jeg begynt og bli litt mer jentete, men fortsatt på overkroppen går jeg gjerne med 3 nommer forstore klær og gjerne til gutt. Men jeg og er mer med gutter enn med jenter nesten. Og jeg skjønner godt at Didrik falt for deg du, har du sett deg i speilet eller ? Du er jo så himmelsk pen at det går ikke an og forklare det! Men nå må jeg nesten avslutte kommentaren for den begynner og bli kjempe lang ! 🙂 Du er forbildet mitt forresten ! <3
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og 🙂

    11. Du må ikke høre på hva andre sier, du er ung og det er nå du kan eksperimentere med forskjellige stilarter og crazy outfits! Etter årevis med forskjellige stiler og evt. hårsveiser vil du finne ut hva du trives best med og hva som passer kroppen din. Du er fortsatt tro til deg selv, selvom du prøver noe nytt :p snakker av erfaring, værtfall litt. Byttet selv stil hvert år fra 8 klasse og holder på først nå i en alder av 22 å finne min greie. Stå på, digger stilen! 🙂

    12. liker stilen din, jeg.
      hva mente du med det du skrev på twitter om at didrik ditcha deg og at du kommer til å savne han?

    13. I have been reading your blog for over a year now and instantly fell in love with your style! I have always had a bit of a boyish style but like you, am becoming more mature and an adult these days so it was not so good to dress boyish any more. I have really looked up to you and your style and I love the outfits you come up with! I think you are really wonderful with your personality and style! Such a sweet girl!! Such a good role model for anyone who feels uncomfortable in their own skins because even someone as gorgeous as you, has their own insecurities!

    14. Jeg elsker virkelig stilen din! Du kler alt uansett, stilen din er rå <3 det jeg misliker mest med kroppen min må være magen... Blir aldri fornøyd og bruker for eksempel ikke magetopp slik at noen ser den... Noen sier jeg ikke har grunn til å mislike den...og det hjelper på en måte, men samtidig hjelper det ikke helt siden jeg ikke har noen tro på det selv... Men jeg tror aldri man kan bli helt fornøyd med kroppen sin uansett <3 man må nok bare leve med det og heller gjøre det beste ut av det og la være å bry seg! Det er en liten filleting, og når vi "klager" over noe slikt er det bare et tegn på hvor godt vi faktisk har det

    15. Jeg elsker virkelig stilen din slik den er nå! Jeg synes du er et godt forbilde for alle som leser bloggen din, det å åpne seg litt og skrive om slike ting. Ingen er perfekte, alle har hver sin ting de misliker litt mer enn andre.
      Jeg går heller aldri i tettsittende overdeler, kan ikke huske sist gang jeg gjorde det. Det er vel ikke av samme grunn som deg, men jeg går som oftest i slim jeans og en stor genser/tskjorte. Noen ganger tenker jeg ofte at jeg har gutte-stil, men jeg liker stilen og derfor går jeg med den.
      Digger stilen din, du kler den og er ei utrolig nydelig jente! 🙂

    16. Jeg har også ulike bryster 🙂 nå var mine så ulike (en a- og en d-cup) at jeg har tatt silikon i det ene brystet. Synes likevel det er veldig fint at du kommer ut om det, er åpen om det og vil akseptere deg som du er! Det hjelper veldig for oss andre som også sliter med det. Det er lett å føle at man er alene om det. Du er uansett en fantastisk nydelig og vakker jente både på innsiden og utsiden! Det må du vite 🙂

    17. Det er veldig bra at du har ett så åpent innlegg. Alle har ting de liker bedre enn andre ting med seg selv. Jeg går ikke noe ofte med trange gensere/t-skjorter jeg heller.(andre grunner da) Men du får kle deg som du vil. Nå har du en avslappende, classy og kul stil! Før hadde du en morsom, fargerik, men veldig kul stil! Jeg liker begge stilene du har hatt gjennom livet, det er greit å forandre på stilen sin. Jeg gjør det hele tiden:-) Forandringer er bra, ikke alltid gøy å gå i de samme klærene hele tiden! Som jeg ser det har du ikke mistet “stil”! Ps:Du er en fantastisk nydelig jente, ikke glem det:-D

    18. Jeg må bare si wow til det der! Jeg har selv to forskjellige bryster og skjønner deg veldig godt. Men jeg lurer på en ting, sliter du ikke med å finne bh’er som passer? Det er i hvert fall et problem til meg. Synes du er tøff som deler det med oss!

    19. Jeg elsker stilen din utrolig mye! Og det er jo logisk og vanlig at man endrer seg med årene og ikke går med de samme klærne og liker det samme for alltid, mener nå jeg i hvertfall. Så jeg personlig digger stilen din utrolig mye nå og får så utrolig mye inspirasjon fra deg 🙂 Veldig bra skrevet!

    20. Du er sinnsykt pen, den gamle veldig guttete stilen din var dritkuul!!! Men synes både du og stilen din har vokst positivt. liker baggy overdeler;P
      Tror forresten alle som ser deg tenker at du er sykt pen og kul og bare har hele pakka ;P

    21. Jeg syntes du er helt perfekt! Du er diffnitivt en person jeg ser opp til både med utseende og personlighet. Alle forandrer seg, og din forandring er helt topp. Jeg liker virkelig hvordan du har forandret deg! Stå på, for i mine øyne vil du alltid være vakre, perfekte Madeleine 🙂

    22. Heisann.
      Jeg digger stilen din , og har veldig ofte fått hørt at jeg er en asian versjon av deg. Haha, det er sinnsykt kult å høre , fordi jeg beundrer stilen din så mye
      🙂

    23. Fine, fine madde! Skjønner godt hvordan du har det med tettsittende overdeler. Har virkelig det samme problemet bare med utringninger, jeg har et fødselsmerke på venstre bryst som gjør at det ser ut som jeg har konstant “gåsehud” noe som er veldig ukomfortabelet. Men som de sier over meg så har vel alle noe de ikke liker med seg selv
      Keep up the good work
      Digger deg! ❤️

    24. åja, hahaha! så ikke at det stod tv på slutten av setninga. fikk litt panikk og trodde at du og didrik hadde slått opp eller noe, dere er så søte sammen 🙂

    25. Jeg tror faktisk at du har vært et forbilde for mange når det kommer til klær, både nå og da. Jeg syntes stilen din bare blir bedre og bedre, og jeg skal ærlig inrømme at jeg får sykt mye inspirasjon fra deg. Keep it going! whoop whoop

    26. Fineste Madde, jeg og sikkert resten av leserne dine setter kjempe stor pris på at du åpner deg for oss! Det er en utrolig god egenskap!

    27. Digger stilen din, og elsker at du klarer å være så åpen for leserne dine. Du er så nydelig og stilen din passer perfekt til deg! Du inspirerer meg på alle mulig måter og jeg elsker bloggen din!❤️

    28. jeg er veldig flau over de små brystene mine. til og med lillesøsteren min som er 2 år yngre enn meg har større bryst. jeg bruker push-up bh og bombshell for at det ikke skal se ut som jeg er helt flatbrystet. det er egentlig bare sinnsykt teit. jeg har lyst å være som deg og akseptere den jeg er, men akkurat slik det er nå så klarer jeg ikke akseptere det.

    29. Alltids digget stilen din ! du får liksom feminint og chabby til å passe såå fint sammen. Og at du til tider er ekstra jentete i stilen og andre dager mer laid back / gutteaktig er jo dødskult i seg selv !! keep Your head up og fortsett, du har iallfall all verdens respekt fra meg 🙂

    30. Mine bryster var også utrolig ulike, den ene var en E-cup og den andre var en C-D, så hadde det helt forferdelig, hadde ikke lyst til å bade eller vise meg noen steder som inneholdt å gå i bikini eller undertøy. Jeg merket det allerede i 13-14 års alderen, men da fikk jeg bare beskjed om at de kom til å jevne seg ut. Det gjorde de så absolutt ikke, og jeg hadde det helt forferdelig med meg selv, var ikke noe gøy i det hele tatt. Heldigvis kom jeg til en mannlig lege, faktisk, som henviste meg videre til plastisk kirurgi, og så fikk jeg operert begge brystene mine ifjor sommer når jeg var 17 år gammel. Det var faktisk verre enn jeg trodde, for de tok 600g ut av den ene og 70 ut av den andre for at de skulle bli like. Så vet hvordan du har det, er absolutt ikke noe gøy!

    31. Puppene mine er faktisk forskjellige de også. Den venstre er større enn den høyre. Utrolig forvirrende og irriterende fordi jeg får aldri kjøpt bh fra nett, og jeg MÅ ALLTID prøve bh i butikken. Jeg kan aldri bare kjøpe en bh uten å prøve den, og da bruker jeg gjerne 15 min pr bh fordi jeg er så usikker på de. Den venstre er c-ish og høyre er mer en b. Så jeg forstår deg godt 🙂
      Og det er ABSOLUTT ingen grunn til å være flau over det 🙂

    32. Jeg forguder stilen din!
      Ikke ta til deg at du har mistet den, eller blitt mer girly, for man utvikler seg og da synes det på både personlighet og utseendet som klær og sminke.
      jeg personlig har hatt veldig varierende stil, 6-7klasse var det baggy bukser og hettegensere, DCtskjorter og you name it. skikkelig gutt. på ungdomsskolen skiftet jeg mellom hettegensere og litt baggy bukser, til å bli skikkelig girly med bluser og dressjakke, til å finne stilen jeg er aller mest komfortabel med (som jeg har holdt i et par år nå), som er tettsittende bukser med litt mer baggy overdeler.
      Ikke la noen fortelle deg at du har mistet stilen din, jeg synes den blir kulere for hver dag!

    33. For et bra og ærlig innlegg! Når det kommer til brystene så er vi i samme båt, min høre er en c-cup og min venstre er en b-cup. Det var godt at du valgte å dele dette, for jeg har ofte følt meg veldig alene i denne situasjonen, og faktisk setter det en stor sperre med tanke på det å føle seg bra til en hver tid.. Med årene vil vi nok godta mer at vi er den vi er, selv om (i alle fall for meg) det er vanskelig nå. Takk for at du velger å være ærlig, det er beundringsverdig 🙂

    34. Du kan fikse det med å bruke eget fett! Om jeg husker riktig så får du ikke noe særlig arr heller, slik som med silikon. Resultatet blir naturlig, og det er en mye mindre “operasjon” enn silikon. Tror de fleste egentlig har forskjellig størrelse, men i varierende grad. Mine vokste litt forskjellig, men det var ikke tydelig nok til at andre enn meg selv la merke til det.

    35. jeg har aldri kommentert på bloggen din før, men følte etter dette personlige inlegget at jeg måtte gjøre det nå. Har lest bloggen din kjempelenge og kan med hånden på hjertet si at du er den peneste jenta jeg vet om. Utrolig kjipt å høre at du er så flau over ting på kroppen som arr og brystene dine osv, men jeg er utrolig glad for at du tørr å snakke om det. Man må lære seg å godta at ting ikke er perfekt, og helt ærlig virker du enda vakrere når du tørr å inrømme slikt. På en annen måte liksom, vakker på en sånn selvtillitsfull måte. Håper du klarer å bli mer fornøyd med degselv, du fortener det<3

    36. Har lest bloggen din siden starten av eventyret, og det første jeg falt for var stilen din. Du var så rå og annerledes, noe som inspirerte meg til å finne stilen min som er litt laidback nå i dag. Uten deg hadde jeg nok aldri turt funne meg selv, men heller skjult med under de flotte fasadene og klesstilene som pryder rundt meg på skolen og i venninneflokken. Jeg elsket stilen din før, og jeg elsker stilen din nå. Det jeg liker ved deg så godt, Madeleine, er at du alltid har skilt deg ut. Du er særegen. Du er ikke helt den type “normale” blod og pen, men heller særegen vakker(!!). Muligens en av de vakreste jentene jeg vet om. DU er så fin, så jeg håper du ikke lar puppene dine ødelegge for deg. Som regel føler man det er litt verre enn det egentlig er! 🙂

    37. Det hadde jo kanskje vært mulig å tatt brystreduksjon da på den puppen som er større enn den andre? Da slipper du ihvertfall silikon

    38. Har akkurat det samme problemet med brystene mine. Ganske godt å vite at det ikke bare er meg, egentlig.

    39. Du er råkul og et forbilde for mange. Et godt forbilde!!! Alle mennesker skifter litt klesstil i løpet av livet sitt. Helt normalt. Skjer jo med alle! Folk som henger seg opp i stilen din, det blir for dumt. Du er du og du går som du vil. Kjør på med deg sjæl!!!!! 🙂

    40. Kjempebra innlegg! Jeg elsker stilen din sånn som den er nå, du er bare nydelig!
      Bare lurer på hvor du kjøpte den shortsen som du har på på det nederste bildet helt til venstre? De bildene av hvordan stilen din er idag 🙂 Den var kjempefin

    41. Wow Madeleine! Må bare si at du er et fantastisk forbilde. Stilen din og har fra mine øyne alltid vært drit fin, for ingen bærer klærene som deg 🙂 Uansett hva man vil ha på seg så kan man, blir for dumt å bry seg om hva andre syntes så lenge man digger det selv og embraser det! Kroppen din er også sinnsykt fin, selv om du har noen “skavanker” her og der (hvem har vel ikke det?) så ser du fantastisk ut og du burde være stolt 🙂 Digger hvordan du åpner deg litt og litt her!

    42. I’m like you, I was more masculine past, but when I met my boyfriend, I became more feminine. I like your look old, but I prefer it now, you got a nice development, know that you are an inspiration for clothes, keep this up, thank you! You are right that we must accept it as such!

    43. Hei! Det at du har forskjelkige bryststr kan jeg godt kjenne meg igjen i! Jeg har UTROLIG stor forskjell, der min venstrepupp er stor og høgre er liten, og det er minst to cupps forskjell.. Men jeg bare velger en cup som er mellom min store og lille pupp, så justerer jeg stroppene istedet. Blir skjevt, men jaja 😛 Sliter litt med å vise meg i bikinitopp, men nå tenker jeg bare på at jeg har en kjæreste som er storfornøyd, og da slepper jeg å imponere andre (har en imponeringstrang!!) og meg selv (bare unngå å se ned, haha). I tillegg er kroppen min litt annetledes formet pga en muskelsykdom, men nå har jeg bestemt meg for at jeg har blitt så pass voksen at jeg bare må godta meg selv og nyte livet mens jeg er ung!
      Skjønner også godt at det er skummelt å snakke om det, for der fins mange mennesker der ute som liker å trakke ned på folk!

    44. Jag tycker du är så otroligt vacker och mysig tjej! Jag anser inte att du har “förlorat” din stil, snarare att du har utvecklat den! När du var yngre var du en söt liten pojkflicka och idag har den flickan vuxit och blivit en kvinna! Jag älskar hur du blandar de tjejiga med de lite mer sportiga och pojkiga stilen. Du har inte tappat din stil, du har bara mognat! 😉
      Haha ursäkta för alla (!). Hoppas du förstår min svenska :pPp

    45. Den ene puppen min er også større enn den andre, før var det en størrelse forskjell på dem og det er bare ett år siden. Den dag i dag kan man nesten ikke se forskjell lenger. Tydligvis har den ene vokst litt det siste året.. så det er bare å vente, det skjer sikkert med deg også!

    46. Jeg syns det er veldig tøft av deg å skrive om dette. Stilen din er perfekt (du også), og alle som syns noe annet kan gå og legge seg.

    47. Elsker stilen din! Du kler den så utrolig bra. Det er mange av klærne dine jeg har lyst på, men tør ikke helt å ta sjansen med masse farger. Men stilen din er råkul! Håper jeg en dag tør å en lignende stil selv.

    48. Jeg digger deg! Du ser fantastisk ut, uansett hva! Og jeg liker det veldig godt av vi har en toppblogger som deg, som er for et naturlig utseende! Det er viktig at vi aksepterer oss selv for hvordan vi er. Og ikke hele tiden prøve å være noe vi ikke er.
      Også har du også en konge fin stil!

    49. Blir så glad på dine vegne at du tør å være så ærlig om den du er. Det er det flotteste jeg ser ved en jente. Alle har komplekser med seg selv, du med dine bryster og jeg med min mage for eksempel! Hehe. Du kan være drit stolt over bena dine, de er sykt fine! Jeg er lik som deg – liker ikke tettsittende overdeler. Da jeg ikke er fornøyd med det øvre partiet av kroppen, selv. Stilen har forandret seg en del siden du gikk i 10. klasse, men fyfasan du har litt av en kul stil! Elsker kombinasjonen av boy and girl. Passer perfekt til personligheten din! Your look AWESOME. Stor klem til en av Norges desidert beste bloggere og forbilder for unge jenter. Keep up the good work, Madeleine. 🙂

    50. Har lest igenom teksten flerge ganger. du er utrolig inspirerende og hvordan du setter ihope og kler klärne dine, jempe fint. du er virkelig ett forbilde!
      Be strong!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg