NYTT FRA KREMMERHUSET

I går var mamma, pappa, søsteren min og meg selv på Mosseporten siden det var åpent til 24:00. De hadde massevis av varer på salg! Jeg og Caroline hadde kun planer om å ta turen innom Kremmerhuset, siden de har så godt utvalg på Mosseporten. Vi fant oss 4 ting hver, som vi begge skal ha til rommene våres. Jeg gir ikke opp med å få rommet jeg vil ha altså, haha. Jeg har faktisk alltid bare gått forbi glasset med pinner som dufter så godt (i dette øyeblikket er jeg helt blank for hva det heter). Jeg luktet på det i alle 3 fargene, det stod mellom det i rosa og det i orange. Men jeg fallt for duften i den orange fargen. Det lukter sååå godt. Jeg kan prøve å beskrive det litt bedre; Den duften man lukter etter at man kommer ut av dusjen, og lukter ren og pen. Den lukten elsker jeg. Er det noe jeg også elsker, så er det at der er så billig på Kremmerhuset forhold til andre interiørbutikker. 

Men jeg har litt dårlig tid faktisk, jeg har mye jeg må gjøre før jeg skal på jobb. Dere får ha en riktig god fredag, og ikke minst GOD HELG/ FERIE ♥

Sååå fornøyd!!

Hva skal du i helgen?♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg