DAGENS ANTREKK 30.JUN.14

Gooooood mandag, mine kjære lesere! Håper dere har hatt en bra helg, for det har hvert fall jeg hatt. Den siste tiden har jeg vel tilbringt mer tid på rommet til søsteren min, enn å ha vært på mitt eget. Vi har sett på filmer, kost oss med snacks og lekt mye med kaninen til søsteren min, Lana. Den har blitt helt gæren nå, gjør stadig vekk nye ting som sjokkerer meg. Snart hopper hun vel opp på ryggene våres, kan jeg tenke meg. 

I dag har jeg overhodet ingen andre planer enn å få satt på plass det nye tv mitt. Jeg har derfor støvsugd hele rommet mitt, tørket støv og gjort det ganske ryddig og pent. Ganske deilig å være på rommet sitt når det er så ryddig. Jeg kan få panikk hvis det er rotete, og det kan skje på et blunk. Det har vel de fleste lagt merke til, hvert fall Didrik som bor sammen med meg. Jeg kan ha sittet på pcen i et par timereller sett litt på tv, og plutselig sier jeg “Herregud, det er så rotete her nå at jeg blir gal og klikker snart.” Et ryddig rom, en blid jente ♥

Jeg har på meg en ny bomber-jacket & crop-top (syyyyyykt uvant) fra Junkyard XX-XY i dag og jeg elsker designet på jakken. Så kul som den er, var det overhodet ikke vanskelig å style den opp. Crop-toppen derimot, er litt vanskeligere å bruke – rett og slett fordi det er første gangen jeg bruker en slik topp. Så det er ikke helt meg, men er jo morsomt å ha prøvd i hvert fall. Og til dere som er på Hovefestivalen, eller skal; Ikke glem å ta en tur innom Junkyard sin stand/ butikk på Hovefestivalen, de har mye rått!


 


Bomberjacket, crop top (sponset) & sko fra Junkyard // Bukse fra TopShop // Veske fra RiverIsland // Solbriller fra MadLady // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes du?♥

26 kommentarer

Siste innlegg