DAGENS ANTREKK 01.JULI.14

I natt sov jeg skikkelig dårlig, våknet 05:00 og trodde jeg hadde forsovet meg til jobben – det var helt jævlig.. Men en lettelse da jeg kunne sove i litt over 2 timer til. Overraskende nok, til å ha sovet dårlig, hadde jeg en ganske bra dag på jobb. Lysvåken og ville nesten feste (danse) til hver eneste sang som kom på i butikken. Jeg brukte den nye buksen min på jobben i dag, den er utrolig baggy og mønstrete, så måtte derfor style den opp med noe enkelt, som en ensfarget t-skjorte. Men for at det skulle bli litt mer jentene, valgte jeg å kjøre på med en hvit jakke!

Jeg er utrolig trøtt, så jeg vurderer å enten legge meg ned i sengen og slappe av med litt tv eller ta meg en powernap. Tror jeg går for det første, hvis ikke blir jeg ikke trøtt i kveld kan jeg tenke meg. Men jeg må nesten slutte å blogge nå, vi har ikke nett så jeg deler derfor nett fra mobilen – og det er ikke lurt å bruke for lang tid da. Kos dere videre i dag ♥


 


Jakke fra BikBok // T-skjorte fra Urban // Sko og bukse fra Junkyard  (sponset) // Lommebok fra Asos // Klokke fra JolliTime // Solbriller fra FrankWalton

Hva synes du?♥

17 kommentarer

Siste innlegg