SIDE EAST BEACH

Det er 2 år siden jeg var i Tyrkia sist, og jeg skal med hånden på hjertet si at jeg har savnet det stedet utrolig mye. I alle år, siden jeg ikke kan huske engang, har vi alltid dratt på familietur til Tyrkia. I fjor var vi på Kreta, noe jeg likte veldig godt. Men jeg savnet Tyrkia likevel. Så i år skal vi endelig tilbake til Tyrkia på en familieferie! Pappa var litt crazy her om dagen og bestilte hotell og reisen, uten å ha snakket med meg. Så det var litt av en overraskelse skal jeg si dere, med tanke på at vi skal betale alt selv. Men hotellet vi skal bo på, synes jeg er kjempe fint. Aldri vært der før, så skal bli morsomt å oppleve noe nytt. Vi har alltid vært i Side, og det skal vi denne gangen også, men bare at det er litt borte fra der vi har pleid å være før. Hotellet vi skal bo på i 2 uker heter Side East Beach og har en privatstrand som bare ligger noen minutter fra hotellet. Hotellet er ganske nytt også, så det er ganske moderne i forhold til de hotellene vi har vært på tidligere. En morsom forandring! Vi reiser nedover 28.august og det kribler i magen allerede ♥
 

Var det ikke fint & hvor skal du hen i sommer?♥

35 kommentarer
    1. Jeg skal til hotellet Side West Beach i Tyrkia, på lørdag. Det ligger rett ved, tror jeg.Håper jeg får sett deg på gatene eller noe,fineste deg!❤️

    2. Jeg merket at du skulle nedøver i august etter jeg hadde sendt kommentaren, men du får kose deg masse når du akal dit da!❤️

    3. Åh, så heldig du er 😀 Ser veldig fint ut!
      Jeg valgte bort sydentur denne sommeren mot tur til New York i høstferien, så gleder meg kjempemasse til det!

    4. Var på det hotellet Ifjord, utrolig fint hotell, alt er rent og utrolig god mat og kjempe god seng! GLED DEG

    5. Heldig alle sammen som skal på ferie jeg skal bare være hjemme noe som kommer til å bli dritt. Og dere som sikkert ikke skal på ferie i sommer skal det sikkert til høst eller vinter men vet dere hva jeg skal ikke noe da heller jeg skal bare være her og kjede meg det kommer til å bli den kjedeligeste sommeren ever!!!

    6. Så fint hotell madeleine! 🙂
      Mindre enn to uker til, så drar jeg til Praha på ferie med bestevenninna mi for aller første gang. Det gleder jeg meg skikkelig til, hihi!
      Også blir det en tur til Gøteborg etter det. Ellers blir det en tur til Sarpsborg 🙂
      Gleder meg masse, og jeg også kjenner det kribler i magen. Hehe.
      Ønsker deg en riktig god sommer, Madeleine. Og du er nydelig! Hehe

    7. Var der i påskeferien! Utrolig fint hotell, hotellet ligger ikke veldig sentralt men ellers elsket jeg hotellet! GLED DEG 😀

    8. Har ikke råd til noe ferie så skal bare være hjemme jeg, men søstrern min jobbet i ving i fjorsommer, i Side og hun sier at dette hotellet er nok det beste de har i Side 😀 så tror det er bare å glede seg 😀

    9. Var der i fjor med familien i to uker, og koste meg masse! Hotellet er veldig fint, og maten fantastisk god, anbefaler å spise på hotelle, men hvis de har det samme “temaet” flere ganger, er også maten i turiststrøket veldig god.
      Vil også annbefale deg og delta på treningsimene sats har på hotellet, de er helt gratis og veldig bra!

    10. Skal til Side i midten av august. På Side Village hotellet. Gleder meg noe helt sykt, ettersom det er første gangen jeg drar på sydentur 🙂

    11. Var på det hotellet for ca. 1 måned siden og det er kjempe fint! Maten er veldig god og fin strand. Det som er dumt er at hotellet ligger rett ved hoved veien, så for å komme til stranda må du gå over hovedveien, og det bråker litt når du skal ligge å sole deg på hotellet. Ellers veldig bra.

    12. Ei vennine mi var på det hotellet i fjor, og hun likte det veldig godt! 🙂
      Du må kose deg masse i sommer! <3
      Skal til Roma og Napoli om rundt ti dager, og når jeg kommer hjem har jeg besøk av bestevenninna mi i to uker før vi drar ned til henne i Bærum. Og ett par dager etter det tar vi turen til Gøteborg! Gleder meg kjempemye til de kommende ukene 🙂

    13. Jeg skal også dit i August, men jeg drar hjem den 21 🙁 såå typisk! Jeg begynte nesten å gråte når jeg så at du skulle dit. Ble så lei meg, siden vi ikke kan møtes:( jeg er stoor fan! jaja, hotellet ser vertfall veldig fint ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg