BLACK AND WHITE

Jeg beklager for at jeg ikke har blogget tidligere i dag, men når dere leser videre nå i dette øyeblikket her, vil dere forstå hvorfor. I hele dag har jeg ligget i sengen min, uten å ha bevegd på meg. Jeg har vært for oppslukt i Orange Is The New Black, så mye at jeg fikk sjokk da jeg så hvor mye klokken plutselig hadde blitt. Det tok litt tid før jeg kom ordentlig inn i serien, men nå digger jeg den virkelig. Pausen fra serien var helt ok, tok meg en varm dusj og nå er det tilbake til sengen for å se videre på Orange Is The New Black.

Jeg skal ta tidligvakten på Urban i morgen, så blir tidlig kvelden på meg i dag. Ha en fortsatt fin kveld!♥ 


Dette har selvfølgelig ikke blitt tatt i dag.

Hvordan har din dag vært?♥
 

6 kommentarer
    1. Håper du har koset deg masse i dag med den serien, jeg har selv planer om og begynne og se den ganske snart ! 🙂
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg