GOD MORGEN

Jeg vil veldig gjerne skryte av en ting mens vi er her nede. Vi har en utrolig søt liten utsikt fra vinduet vårt her på hotellet. Men når det er sagt bråker det helt sinnsykt på natten at det gjorde så vi slet med å sovne. Dessverre fungerer ikke airconditionet vi har på rommet… Våknet opp klam og svett selv om den står på 18 grader. Så det må vi få fikset på i dag så vi sover bedre i morgen, ingen fare!

Vi har nå begge dusjet for å føle oss mye bedre, og er klare for dag nr.2 med shopping. Både jeg og Ida skal bruke 2 nye kjoler fra Topshop og det gleder jeg meg til å vise dere senere i dag på bloggen. Vi skal besøke Primark, Abercrombie & Fitch, Selfridges og sikkert noen av de butikkene vi allerede handlet på i går. Gleder meg kjempe mye, vet jeg skal innom noen skobutikker for å kjøpe nye sneakers. De har så utrolig mange kule sko med design på her nede, det er ikke bra for meg eller lommeboken min. Huff….

Dere får kose dere masse i dag♥

Lille blogg spotten min her på hotellrommet. Hvis jeg har noen teite skrivefeil, må dere ha meg unnskyldt fordi det er himla vanskelig å skrive riktig på denne minipcen..

Hva er dine planer for i dag?♥ 

10 kommentarer
    1. Omg, du var skikkelig fin på håret på det siste bildet der. Du kledde sånne “sovefletter” syykt godt<33 Haha merkelig;P

    2. Kos deg masse videre i London!
      Hadde vært gøy med en innkjøpsvideo og en “London guide” der du skriver om hotellet dere bor på, shopping og annet.
      Skal selv besøke London i sommer, så hadde vært gøy å lest 🙂

    3. Hallo! Håper du får en fin dag i morgen! Jeg syntes det ser ut som om du koser deg veldig i London (:
      Jeg så det bilde i prøverommet på topshop, i think. Så jeg ble frista til å se en London haul/innkjøp! Jeg håper du kan lage det, fordi du er virkelig søt på videoer (til vanlig på bilder og da men :p) ! Det hadde vert driitfett!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg