DAG 3 I LONDON

Må være noe spesielt med airconditionet vi har på hotellet, det sluttet tydeligvis å funke på natten.. Det er jo da vi helst vil at det skal fungere, men vi har klart oss 2 netter og klarte oss den siste natten i London med det. På morgenen i går, våknet jeg av at jeg plutselig la merke til at det kom en uvanlig høy lyd inn på rommet vårt. Vi bor rett ved siden av trafikken så den hører vi hvert eneste sekund, men denne gangen var det en ny lyd. Jeg forstod raskt at det var brannalarmen, og måtte raskt vekke Ida som var i sin helt egen verden. Den stoppet plutselig opp og jeg gikk derfor ut i gangen for å se hva som skjedde, det var heldigvis ikke noe brann og alt var i orden. Men jeg vil heller bli vekket av alarmen på iPhonen min enn å våkne av brannalarmen neste gang.

I går fikk jeg endelig kjøpt meg nye sko, som jeg er veldig fornøyde med! Måtte innom 3 butikker for å finne størrelsen min. Jeg bruker 37, for dere som sikkert begynte å lure om jeg nesten måtte ha spesialstørrelse. Vi sa flere ganger til hverandre at NÅ skulle vi ikke kjøpe mer. Men heheh, det var tomme ord for å si det sånn. Til slutt måtte jeg bare si stopp, for stakkars lommeboken min som får svi for dette… Vi har kjøpt så mye fint her nede, og jeg gleder meg forbanna mye til å vise det til dere. Snill som jeg er, har jeg valgt å vise dere en liten smakebit av alt.

Ikke sant vi har funnet oss mye fint?!♥

15 kommentarer

Siste innlegg