DAG 4 I LONDON

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN ER MADELEN HERMANSEN!♥ Du vil bli kontaktet veldig snart, og gratulerer så mye.


Den siste dagen startet som vanlig ned en god latterkrampe fra badet. Jeg satt i sengen og sminket meg, da jeg plutselig hører at noe sprekker/ knuser på badet. Da åpner Ida døren, smiler så utrolig lurt med rennende tannkrem i munnviken og sier “ops”. Hun hadde klart å sprekke dolokket på badet. Hun visste ikke hvordan jeg ville reagere, før jeg fikk latterkrampe og hun begynte å le også. Hun hadde klart å ødelegge dolokket ved å bare sitte på det, som vi hadde gjort alle dagene. Så selvfølgelig, vi kunne jo ikke gå en dag uten at NOE bare måtte skje, haha.

Vi pakket ned det siste vi manglet, før koffertene var fulle og vi var klare for hjemreisen. Vi tok taxi til Liverpool Street, og på veien så jeg utrolig mange flotte bygninger at jeg ble målløs. Så nydelige gater at jeg bare måtte knipse et par bilder på veien. Da vi endelig kom oss på toget til Stansted Airport, fikk jeg plutselig latterkrampe og den ga seg aldri. Kan ikke engang svare på det nå heller, men tror jeg bare fikk latterkrampe fordi jeg var sliten og bare tenkte tilbake til alt det morsomme vi hadde opplevd under turen. Jeg har hatt det så utrolig koselig og ikke minst gøy mens jeg har vært i London med Ida. Tusen takk for en forbanna bra tur, Ida!

Mamma og pappa hentet oss på flyplassen, det var et ganske herlig syn. Jeg kom hjem til at mamma skjemte meg bort med baktpoteter, marinert svinekjøtt og saus. Etter jeg hadde spist, viste jeg frem alt jeg hadde kjøpt og ikke minst gavene jeg hadde kjøpt til dem. Jeg har jo sett at veldig mange av dere vil at jeg skal lage en innkjøpsvideo fra London, så skal jeg ta med gavene jeg kjøpte til familien min også?♥

 

Hva synes du om bildene?♥

17 kommentarer
    1. Haha noe så uheldig 🙂 var en ulykkes dag i går altså for skjedde ting med meg også 😛 men så fine bilder og håper du har hatt det fint på ferie 🙂

    2. hadde blitt veldig glad om du hadde laget videoen nå snart, skal til london om bare 2 dager så hadde vert hyggelig med litt inspirasjon før :):)

    3. Hei! Kan du vær så snill å finne ut hvor mye denne koster? http://i58.tinypic.com/2cpc6d4.jpg
      Venninna mi kjøpte den på urban i går ( på 70%, men jeg vil vite fullprisen), men prislappen sto ikke på! Har lyst til å kjøpe en selv, for den er veldig fin! Merket er flattop og rosafargen er litt mørkere i virkeligheten. Hadde satt stor pris på svar!

    4. London er fantastisk! Kom hjem derfra idag, etter å ha vært der linke lenge som deg, haha.
      Fant utrolig nok ikke frem til hverken Abercombie eller Hollister, men men, det får bli en annen dag! 🙂
      Håper du har kost deg masse i London! Dumt du ikke har fått sett flere fine bygninger enn du har gjort.. Jeg har vært med mammaen min og på grunn av henne har vi vært over alle hauger og sett alt av kunstverk som fins i London. Skal love deg det ikke er rent lite! 😀

    5. Hei søte, snille Madeleine!
      Jeg og en venninne drar til London 8.august, og lurte på om du kanskje hadde anledning til å skrive et tipseinnlegg om gater, butikker, restauranter o.l vi bør dra til. Da hadde vi blitt veldig glad!
      Klem

    6. kan du lage et innlegg med hotellet og litt sånn london guide på en måte? hvilke butikker du liker best og resturanger osv? Skal til london selv snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg