ADIDAS

I dag kjørte jeg på med den nye t-skjorten min fra Adidas. Den er så blomstrete og fin, så det var ikke vanskelig å style den opp. Jeg skulle egentlig ha på meg en shorts fra Urban, men den hadde visst søsteren min tatt. Derfor måtte jeg komme opp med noe annet, en bukse ble alt for varmt så hvorfor ikke et enkelt skjørt? 

Jeg er ganske fornøyd med at jeg valgte å ha på meg dette i dag, for i dag har det vært så lummert ute…. Ikke for å nevne hvor varmt det er på senteret der jeg jobber. Det har vært utrolig mye å gjøre på jobben i dag, blant annet å pakke opp nye varer til å gjøre om skoveggen. Det tar lang tid skal jeg si deg! Men jeg klager ikke, for da går tiden fort og det passer meg helt perfekt. Da jeg ikke har noe å gjøre på jobben kan jeg stelle meg i et hjørnet og begynne å danse så utrolig teit. Enda teitere å faktisk dele det med dere, for nå er det ingen hemmelighet lenger. Så lenge jeg har mine største hemmeligheter for meg selv, går det fint å dele noen av de små med dere ♥ 


 
T-skjorte fra Adidas // Skjørt fra Bershka // Veske fra RiverIsland // Klokke fra Nixon // Sko fra Urban


Ganske så forfriskende med en slik en i varmen♥♥

Hvordan har din dag vært så langt?♥

12 kommentarer

Siste innlegg