HELLOOO FRECKLES

I dag vekket pappa alle i huset klokken 10:00 for å gjøre oss klare til å dra på stranden. Det var helt nydelig vær på stranden i dag, vannet var varmere enn det jeg har badet i, i år. Så det var utrolig deilig å bare hoppe ut i vannet fra bryggen om og om igjen, ekstra moro da familien din også hopper. Men minus farmor og mamma da, det har jeg forståelse for haha. Det er faktisk første gangen i år vi har vært på stranden med farmor, så det var ekstra koselig. Selv om det er meldt dårlig vær i morgen, håper jeg likevel på at finværet holder seg noen dager til. Gjør ikke dere?♥

Jeg vet ikke helt hva det er, men plutselig i dag fikk jeg mye mer farge i ansiktet og på kroppen enn det jeg har fått de andre gangene jeg har solt meg på stranden. Med samme faktor og alt, bortsett fra en mye bedre solkrem til ansiktet fra Clarins. Men jeg la merke til at den fikk fregnene mine virkelig til å komme frem…


Nå ble jo lyset på rommet alt for lyst, er brunere enn dette men SAMMA DET! Heller brun i virkeligheten enn på bilder, haha.

Hvordan har deres dag vært så langt, fin?♥

9 kommentarer
    1. Du er helt fantastisk!!! Du er så pen! ELSKER stilen din og deg!<3 du er mitt største forbilde<3
      Kan du ha en innkjøps video fra London?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg