JEG TROR JEG BEGYNNER Å BLI GAL

I dag skulle videobloggen blitt publisert, helst i dette innlegget. Men det kommer ikke til å skje. Jeg tror pcen min er døende, siden den ikke tar noen filtyper når det gjelder videoer. Jeg har prøvd MP4 som skal gå, men det har ikke fungert. Jeg har prøvd forskjellige konverteringsprogrammer, men ingen har fungert. Problemet er at jeg ikke får åpnet filmene på pcen min engang, fordi det er i MOV-fil. Så hvis noen har tips om hvordan jeg skal få til dette ASAP, vær så snill hjelp meg. Jeg klarer ikke å sove en natt til og tenke på at videobloggen enda ikke er ute på bloggen.

Tenk at noe så lite, skulle bli et så stort problem. Utrolig, er det ikke?


Bevis for at innkjøpsvideoen er spilt inn!!! Er så redd dere tror jeg er en shitty blogger som bare lyver for å slippe unna..
 
Kan noen der ute vær så snill å hjelpe meg?♥♥♥

15 kommentarer

Siste innlegg