HYPE SHOES

Etter å ha brukt nærmere 3 timer på å konvertere en av filmene som varer i kun 4 minutter, fungerte det ikke. Så jeg må ned til JapanPhoto igjen i morgen for å høre hva jeg må gjøre. Det har gått fint å konvertere filmer fra kameraet mitt Canon 600D tidligere, men hvorfor det ikke går nå aner jeg ikke.. Bekjente som tilogmed er flinke på dette, forstår ikke selv hvorfor det ikke går. 

Frem til da kan jeg vise dere noen nye bebbiser jeg har fått fra Hype. De var interesserte i å samarbeide med meg på Instagram, så lykken ble veldig stor da jeg fikk lov til å få disse fantastiske skoene. Jeg var redd de ikke ville passe, om de enten var for store eller for små. Men de passer HELT perfekt. Skal tro jeg var redd for at de ikke passet da jeg tok dem på meg. Men størrelsen er helt normal, så magefølelsen min hadde riktig denne gangen.

 

Likte du dem?♥

8 kommentarer

Siste innlegg