SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hvor gammel er du, når er du født?
Jeg er 19 år og er født i 1994, selv om jeg ser ut som en liten drittunge til tider.

Hva er hemmeligheten bak det ryddige rommet ditt? Hvor oppholder du alt rotet ditt?

Hemmeligheten bak mitt ryddige rom er vel at jeg ikke klarer å nyte å være tilstede, hvis det skal være så rotete. Jeg kan få panikk helt ut av det blå, om jeg plutselig legger merke til at det har blitt rotete. Så hvor jeg oppholder alt rotet, er vel der det egentlig skal ligge.

Jeg bare lurer, siden jeg er i samme situasjon selv, om du har vanskeligheter med å finne bh som passer?
Åh, du aner ikke hvor mye jeg sliter med å finne bh som passer til brystene mine. Jeg hater å se etter undertøy fordi jeg som regel alltid kommer ut med ingenting.

Kan du legge ut et bilde av øret ditt? 

Bor Didrik fortsatt hos deg hver dag?
Nei, han bor ikke hos meg lenger.

Tre ønsker av alt i hele verden, hvilke?
At jeg og familien min, ikke minst mine nærmeste vil ha det godt så lenge vi lever, at det blir slutt på all dyremishandling her i verden og at jeg snart begynner å se lyset i tunnelen.

Føler du at du er heldig, hvorfor eller hvorfor ikke?
Både ja og nei. Selv om jeg har det bra, har jeg det for øyeblikket ganske jævlig også. Men man må jo bare tenke positivt? Hvis man har nådd bånn, kan det bare gå en vei, og det er oppover!

Liker du at noen kommer bort og spør om å ta bilder? Skjer det ofte?
Jeg elsker at lesere kommer bort og spør om å få ta bilder med meg. Det er så utrolig koselig at jeg alltid tar meg tid til å hilse på dem, snakke litt med dem og ikke bare tar bilder for så å bli ferdig med en gang. I noen perioder kan det skje sjeldent, mens andre ganger kan det skje overraskende ofte. Dere må virkelig aldri være usikre på om ta bilder med meg. Hvis jeg hadde hatt en kjip dag, eller er ganske stygg den dagen, uansett hva, hadde jeg aldri sagt nei til å ta bilder med dere.

Hva er ditt mest likte bildet på IG?
Vettu hva, dette spørsmålet tok jeg kun med fordi jeg holdt på å sette hjertet i halsen da jeg fant ut hvilket bildet som var det mest likte bildet på Instagramen min. Det er faktisk ganske sykt!

Hva skulle du egentlig hete da du ble født?
Jeg skulle egentlig hete Julie, haha.

Kan du fortelle oss noen sære ting om deg selv?
Jeg hater å drikke fra flasker, det aller beste er i et glass med masse isbiter. Men jeg elsker å drikke melk rett fra kartongen, men ingenting annet. Jeg kan skrike som en ørn og en høne, det er vel litt sært. For litt siden, ikke engang 1 år siden, samlet jeg på skoesker. Det tok til slutt så mye plass på rommet at jeg måtte kaste nesten alle sammen 🙁

Hva er favorittbrusen din?
Vann XDXD Neida. Favorittbrusen min må enten være Cola eller Burn originalen. 

Din verste frykt?
Min verste frykt er å se at den personen som betyr mest for meg, ikke lenger er min og at jeg bare må leve med det.

Hvordan var hotellet dere bodde på i London?
LITE! Haha, jeg kan faktisk ikke beskrive det på en bedre måte. Om du har klaustrofobi, ikke bo der. Det var på kanten til at vi fikk panikk over hvor trangt det var der. Men alt i alt, når du drar på shoppingtur for å shoppe, er det ikke så kjipt å sove på et slikt hotell som dette. Men hvis du drar dit litt på grunn av oppholdet også, da er ikke dette det riktige hotellet å dra på.

Hvordan kom dere frem og tilbake fra flyplassen til hotellet?
Til hotellet, tok vi Victoriabussen hvis jeg ikke husker feil på navnet. De bussene går hvert 5/15 minutt og kjører igjennom alle stopp, til det siste stoppet er Victoria før bussen kjører tilbake til flyplassen. Til flyplassen tok vi taxi fra hotellet til Liverpool Street og tog inn til Stansted Airport.

Hvor er de hvite hælene som du brukte på Ida sin bursdag fra?
De er fra Nelly og jeg eeeeelsker dem!

Har du og Didrik vurdert å flytte ut?
Ja, vi har snakket om det en god del. Vi har et drømmehus her hjemme i Norge, men akkurat når det blir må tiden vise

Hva skjer med BeachIt?
Akkurat nå så er det veldig mye som skjer i livene til oss begge. Derfor må BeachIt bli lagt litt på hyllen, før vi kan satse godt på det igjen. Det er ikke gøy å fortsette med noe du egentlig brenner for, selv da gløden har visnet bort. Derfor er det bedre å ta en pause, så satse større.

Skal Didrik være med til Tyrkia?
Nei, han har andre planer.

Er Didrik en del av familien liksom? At du kan være borte og han fortsatt føler seg hjemme hos dere, og kan sitte å se på tv og spise middag med de andre og sånt?
Ja, Didrik har blitt en stor del av familien. Han kan tilbringe tiden sin nede i kjelleren med de andre, og kose seg mens jeg er borte.

Hvorfor vil ikke Didrik være med på bloggen? Kan han være med i en video selv om du kanskje synes det er kleint når han ser på deg lage videoblogg?
Didrik vil ikke være med på bloggen lenger fordi han ikke ønsker det. Han er ikke en offentlig person som meg, så det må jeg og dere bare akseptere 🙂

Hvordan holder du kroppen din så vedlike (sykt fin) når du ikke trener så mye?
Det er veldig hyggelig å høre dette, så tusen takk ♥ Jeg har en veldig høy forbrenning som gjør at kroppen og vekten min er veldig lik hele tiden, uavhengig av hva jeg spiser. Noen ganger er det kjekt, andre ganger suger det.

Hvilken størrelse bruker du i Dr.denim buksene? Og hvordan vasker du dine og hvor lenge holder dine seg før dem revner?
Jeg bruker størrelse XS i mine Dr.denim bukser. Jeg vasker dem på 40 grader og de har faktisk aldri revnet før.

Bruker du tumblr? I så fall, hva heter du der?
http://alohamad.tumblr.com/

Lurer på hva slags kamera du bruker for å ta de fine bildene dine og hva slags redigeringsprogram du bruker?
Jeg bruker Canon 600D og redigerer alle bildene mine i PhotoScape2 som er helt gratis.

Kan du legge ut noen bilder av deg selv som barn?
 

Har du noen allergier?
Jeg har faktisk ingen allergier, og det er jeg så forbanna lykkelig for! 

Favoritt frukt, grønnsak og potetgull?
Favoritt frukten min er enten moreller, eple eller jordbær. Klarer ikke å velge mellom disse 3. Når det gjelder grønnsaker, så liker jeg gulrøtter veldig godt. Favoritt potetgull er uten tvil ostepop!

Hva er skostørrelsen din, hvor mye veier du og hvor høy er du?
Jeg bruker skostørrelse 37, veier alt mellom 42-45 kg og er 165 cm høy, med mindre jeg har vokst (håper det).

Du ser alltid så fresh ut, føler du at siden du har blogg og må ta bilder, må du alltid fikse deg? Altså jeg føler det noen ganger er ork å stelle håret osv om du skjønner.
Jeg liker å føle meg fresh, hvert fall når jeg skal ta bilder til bloggen. Men føler aldri at jeg MÅ fikse meg på grunn av bloggen, fikser meg på grunn av at jeg selv vil. Jeg hater faktisk å sminke meg, så det er nok overraskende mange ganger jeg ikke orker å fikse meg til bloggen og heller velger å blogge om noe annet som ikke handlet om utseendet mitt.

Hvor går drømmeferien din til og med hvem?
Hawaii/ Bahamas med den jeg elsker.

Har du fortsatt kjæreste?
Nei.

Beskriv personligheten din.
Følsom, glad og sprudlende. 

Hvordan er forholdet ditt med kropp og mat? Er du i teorien undervektig? Jeg synes du har blitt litt tynnere i det siste, og jeg ser det spesielt på halsen og i ansiktet ditt. Du er en superflink blogger med en veldig inspirerende stil!
Tusen takk! Forholdet mitt til kropp og mat er ganske bra vil jeg si. Spiser akkurat hva jeg vil, uavhengig av hvor usunt det er eller hvor mye jeg spiser. Jeg spiser til jeg ikke orker mer. Jeg er i teorien undervektig ja 🙂

Hvilken størrelse bruker du i alle buksene dine fra TopShop?
De bruker jeg i størrelse 24/28.

Hva slags musikk hører du på?
Jeg hører veldig mye på pop og hiphop.
 
Har noen fortalt deg at du ligner på Sasha Markina?
Jeg leste faktisk en kommentar her om dagen, hvor en sa akkurat det. Veldig gøy!

Hvor kommer du fra?
Jeg kommer fra Norge. Faktisk da jeg og Ida satt på flyplassen i London, for å dra hjem. Begynte hun plutselig å tenke på hvor pene barna til meg og Didrik kom til å bli, fordi hun mente jeg hadde spanske trekk. Måtte bryte ut i latter…
 
Har du gjort noe plastikk kirurgi med ansiktet ditt?
Nei, det har jeg aldri gjort og har heller ingen planer om det. 

Du har kjempe fine markerte kjeveben og kinnbein, er du modell for dette?
Det er veldig hyggelig å høre det, men jeg er dessverre ikke modell for dette.

Hvordan går det egentlig med deg og Didrik? Ser aldri til han lenger.
Jeg elsker han, men det er alt jeg kan si.

Hvor lenge har du og Didrik vært sammen?
Det varte i nesten 3 år.

Hva er det mest romantiske Didrik har gjort for deg?
At han viser at han vil tilbringe tiden sin med meg og at han faktisk er stolt over å vise meg frem, det synes jeg er romantisk.

Ser du for deg en fremtid med Didrik og vil dere gifte dere?
Ja og nei. Jeg ser for meg en fremtid med Didrik. Han vil ikke gifte seg, så det får jeg bare leve med. Jeg vil bare være med han, så om jeg ikke får en ring på fingeren, betyr han uansett like mye for meg.

Har du det bra for tiden?
Nei. 

Hvor godt er forholdet ditt til foreldrene dine?
Det er utrolig bra. De har hjulpet meg så utrolig mye de gangene jeg har vært på bånn, og jeg er så takknemlig for at de er der for meg. De har alltid noe å si, som hjelper meg med å få svar når jeg ikke lenger har svarene på det selv. Hvis det er noen som alltid vil være der for meg, er det mamma og pappa.

Er det noe du misliker med livet ditt nå?
Meg selv. 

Hvordan sier man navnet ditt?
Madelen, men det skrives Madeleine. Mamma og pappa bestemte seg for å være litt kule og skrive det på den måten. Det var veldig oppfinnsomt da???

Hva gjør du når du ikke blogger eller er på jobb?
Da tar jeg en liten time-out fra alt, og koser meg alene på rommet mitt. Da kan jeg ligge i sengen hele dagen, se på filmer og serier mens jeg koser meg med masse snacks. Eller er med jentene mine som gjør meg glad, de har jeg det alltid bra sammen med og vi finner alltid på mye koselig og jeg kan finne på å gå turer.

Hvor ofte vasker du håret ditt?
Jeg vasker håret mitt ca hver gang etter det har gått 2 dager. Håret mitt blir ikke fort fettete, men likevel foretrekker jeg at håret mitt skal se og lukte nydusjet ut.

Er Ida din bestevenn?
Ja, hun er min bestevenn og jeg er veldig, veldig, veldig glad for at jeg har hun i livet mitt akkurat nå.

♥♥♥

Hva synes dere om svarene?♥

87 kommentarer
    1. Anonym: Jeg vil bare være sammen med han, jeg kan fortsatt se for meg en framtid med Didrik fordi jeg fremdeles håper på at han tar meg tilbake. Men nei, nå er vi ikke sammen.

    2. Fine svar! Men, det er så trist å høre at du ikke har det så bra. Får helt vondt inni meg, for jeg kan ikke forstå at du som jeg har fulgt i tre år nå kan ha det vondt. Du er alltid den bloggeren jeg tenker på som glad. Håper alt fikser seg 🙂

    3. Veldige gode svar!
      Vare veldig trist å høre at du ikke har det bra.. Og håper virkelig det ordner seg med Didrik!! Du fortjener virkelig å ha det bra!
      Bloggen din er et lyspunkt i en tøff hverdag med mye sykdom. Så tusen takk for at du blogger:)

    4. Fikk lest mye fakta om deg nå, Madeleine. Det var litt greit, hehe.
      Utrolig trist å høre om Didrik. Jeg sitter ofte å tenker på at dere er så søte og at hvis jeg får et forhold ville jeg gjerne ha det like lenge og kose meg med han. Så, som sagt, utrolig dumt.

    5. husk at du ikke er alene om kjærlighetssorg <3 jeg har blitt dumpa to ganger selv, og det er vondt. men man må også respektere valget til den som tok det, ikke at jeg vet situasjonen deres
      men du skjønner sikkert hva jeg mener håper jeg

    6. ÅÅÅ, jeg er så stolt over sterk heten din Madde. Det kommer til å gå så bra, bare vent å se ♥

    7. Utrolig trist å høre at du ikke har det bra for tiden, men jeg håper virkelig at ting ordner seg for deg – noe jeg er sikker på at det gjør.
      Du er en utrolig flott jente Madeleine, på alle mulige måter! Ikke glem det.

    8. Bor Didrik fremdeles noen ganger til deg selv om dere ikke lenger er sammen? Og når gjorde han det slutt og hvordan?
      Jeg synes det er så utrolig trist at dere ikke er sammen lengre, dere var så utrolig søte! Håper det går bra med deg <3

    9. Har fulgt bloggen din lenge, og det er veldig trist å høre at du ikke har det så bra. Jeg forbinder navnet ditt med mye glede!
      Takk for at du deler livet ditt, og takk for at du er den du er. Du hadde ikke trengt å svare på noe om ditt forhold med Didrik, men når du først svarte var du ærlig. Ikke mange kryptiske svar, som ikke gir mening. Ønsker deg alt godt! -klem!

    10. Du må bare stå på Madeleine! Livet har sine opp- og nedturer, og det eneste du må gjøre er å se fremover. Du klarer dette på samme måte gode måte som du opptrer på. Synes det er en bra måte du har formidlet om du og Didrik sitt situasjon på. Du er en fantastisk jente med herlig utstårlig. Husk at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Ulykken snur nok snart, og du vil nok etterhvert føle deg bedre. Spis litt ostepop og kos deg med dine venninner. Du er utrolig vakker! <3

    11. Så trist å høre at du ikke har det så bra, og håper virkelig du får Didrik tilbake! Jeg har alltid syntes at dere passer perfekt sammen <3 og jeg vet det ikke hjelper at jeg skriver det, men ikke vær missfornøyd med deg selv!! Jeg sitter nesten hver dag og ser på bilder av deg og tenker hvorfor kan ikke jeg se slik ut???
      Stå på videre Madeleine!!<3

    12. Må innrømme jeg fikk litt vondt inni meg når jeg leste at du hadde en veldig vond periode nå og at du elsker Didrik men dere ikke er sammen lengre. for jeg er akkurat i samme situasjon… personen jeg elsker og var sammen med i over 2 år såret meg helt enormt og føler virkelig at jeg har nådd bunnen. men det trøstet meg litt om at andre som deg også er i samme situasjon, og jeg håper det hjelper deg å tenke at andre også er det. nå vet jeg ingenting om at Didrik såret deg eller hva, men jeg håper uansett at alt går bra med deg <3 du er en fantastisk fin jente med en herlig utstråling!

    13. Så utrolig trist å høre om deg og Didrik :/ Ut ifra måten du skriver på, så virker det som om det var han som bestemte seg for å gjøre det slutt.. Håper dere hvertfall er venner (så langt det går) og at dere finner ut av hva som er best for dere begge <3

    14. Trist å lese at du ikke har det bra. Håper det snur snart for du virker som en så utrolig nydelig og skjønn jente og du fortjener å ha det så bra som overhode mulig. Sender en klem gjennom internettet hihi <3

    15. Nei, tuller du med meg nå? Dere var som skapt for hverandre! Håper han tar deg tilbake. Regner med at det var han som ikke ville ha deg lenger, men stå på videre <3

    16. Åh, du fortjener bare godt! Håper dette ordner seg for deg❤️ Og som du skrev over ” håper han tar meg tilbake” det håper jeg også! Du er verdens nydeligste jente som er fin både på utsiden og inni.

    17. opp med hånden dei som vil vere med å banke litt vett inn i hode på didrik. haha, bare tuller! men jeg håper virkelig at det går bra med deg madeleine:):)

    18. Du er verdens skjønneste jente. Og jeg tror du får det bedre snart, og det håper jeg virkelig fordi det fortjener du. Det er vondt å høre at du ikke har det bra! Lykke til videre❤️

    19. Har lest bloggen din i nærmere tre år, og har alltid likt deg veldig godt, både med tanke på utseende og deg som person.
      Forstår av du kun viser oss deler av livet ditt, og at hverdagen kan helt ulik fra hva vi tror. Håper du er sterk, og at du etterhvert kan føle deg glad og lykkelig som den Madde vi alle elsker.
      Vet jo ikke hva som skjedde mellom deg og Didrik, men håper virkelig alt går rett vei etter hvert! <3

    20. Åååå madde, fikk tårer i øynene nå… Håper virkelig at du får det bedre snart <3 Kjærlighetssorg og brudd er helt jævlig og det unner jeg ingen! Klem<3

    21. virkelig trist å høre om alt med didrik! følger deg på alt som går an å følge deg på å sett att du ikke har det så alt for bra i det siste! du er en fantastisk person madeleine, er det en person i hele verden jeg ser opp til er det deg! du fikk min selvtillit fra å være kjempe dorlig å gjemme den jeg var til at jeg nå har det ganske bra! du inspirerer meg og er den en person jeg vil møte før jeg dør så er det deg! alle har vell opp og ned turer i livet, og som du er på en nedtur nå pga didrik kan det bare gå opp over. Dere er fantastisk søte å jeg håper alt blir fint igjen, men jeg vil du skal vite at DU er helt fantastisk, du har hjulpet meg kjempe masse i livet mitt bare å være den du er å jeg er så glad for at du har blogg! Du er en fantastisk person, og den fineste jenta som bor i hele norge. Jeg misunner deg, samtidig takker jeg deg også for at du har uten å ha gjort noe spessielt hjulpet meg så mye som du har. Madeleine, du er en fantastisk person!

    22. Det var utrolig fine svar <3
      meeeeen ...Det gjør faktisk utrolig vondt å vite at du ikke har det helt bra for tiden, og det med Didrik 🙁 håper ting blir bedre veldig snart, for er det noe du fortjener så er det IHVERTFALL det <3 du er et utrolig godt forbilde, og en utrolig nydelig og omsorgsfull jente!
      Selv om ting kanskje virker litt "shitty" for tiden, så må du huske at du får mange komplimenter for den du er og ikke glem å se på det positive(ikke minst ta det til deg)... Vi lyver nemlig ikke <3 <3

    23. Kan virkelig sette meg inn i hvordan du har det nå 🙁 håper alt ordner seg for deg skjønne Madeleine <3 Selv om du ikke ser det nå og alt er jævelig, går det faktisk utrolig nok bedre etterhvert! Klem

    24. Åhh, fine Madeleine. Nå ble jeg lei meg, har skjønt det har vært noe på måten du tvitrer og det gjør meg så lei på dine vegne. Du er så skjønn og god, dette fortjener du ikke å gå gjennom. Det er så bra du har Ida, venner og familie som er der for deg når du trenger det mest. Håper alt ordner seg for deg, for du er helt fantastisk 🙂

    25. Utrolig fine svar, du er så flink til å ta deg god tid på hvert spørsmål! Men, det er så trist å høre om deg og Didrik, og at du ikke har det så bra. Får helt vondt inni meg, for jeg kan ikke forstå at du som alltid er så glad har det vondt. Håper alt fikser seg, noe jeg tror tiden vil vise 🙂 Stå på, dette klarer du!

    26. Ånei, så utrolig trist.. Må bare få si det til noen av de som kommenterer over her at jeg virkelig tror Didrik innser hvor mye Madeleine er verdt og hvor fantastisk hun er. Vi vet jo veldig lite om den situasjonen, så det er ikke så mye poeng i å uttale seg så mye om det. Håper virkelig dere finner tilbake til hverandre og at det går bedre med deg snart, Madeleine <3 Du har mange lesere som virkelig ser opp til deg for akkurat det personen du er! Stor klem

    27. det var utrolig vondt å lese om at du har det vondt nå. Håper du får det bedre snart, og håper dere finner tilbake til hverandre 🙂
      masse lykke til !<3

    28. Det er virkelig en vond følelse. Kjærlighetssorg. Har fulgt bloggen din siden du hadde macramé(??) rundt halsen og var relativt yngre, en stund siden i alle fall. Kommenterer ikke så mye, leser bloggen din via bloglovin på telefon – men denne måtte bare komemnteres! Du virker alltid så ærlig og positiv, og kan fortelle når du ikke har det bra. I tillegg er du helt smashing og se på! Men jeg håper virkelig du får det bedre. Og HUSK!!!! det er lov å ikke blogge hver dag. Ta med deg en venninde og spis is, gråt og vær sur, glad eller hva nå enn som du føler for. Bare slapp av og tenk på deg selv når du ikke har det bra.
      Jeg holdt på å skrive glad i deg *knis*, føles ut som vi kjenner hverandre siden jeg leser så mye. Ågud for en bable-kommentar.

    29. aner ikke hvilken sittvasjon du er i, og hvorfor ting bled som det bled med deg og didrik! men vil virkelig minne deg på at du er en fantastisk person. uansett hva som har som skjedde, må du huske på at duu er bra nok, du er en som fortjener å ha det bra, ønsker deg lykke til, og en dag, vil du føle deg bedre enn noen gang, og da vil alt være vært det

    30. Jeg vet ikke om du har hørt det før men herregud som du fortjener å høre det: Ansiktsprofilen din er helt utrolig vakker

    31. Trist å lese at du ikke har de bra og at du ikke lenger har kjæreste… Håper du finner trøst i familie og venna! Så må du huske at ting ordna seg til slutt for snille jente! <3 heiapå deg fine fine Madeleine :)))

    32. Åhh, Madde! Så utrolig trist. Jeg var helt på gråten når jeg leste alt med deg og Didrik. Jeg synes det er så utrolig trist, for det så ut som at dere passet så godt sammen. Jeg håper dere fortsatt er venner da, selvom dere ikke er sammen mer. Følger deg på twitter og, og jeg kan personelig si at jeg fpr vondt inni meg når jeg leser tweetene dine for tiden. Håper alt sammen ordner seg for deg snart, for det fortjener du virkelig. Jeg har det heller ikke godt for tiden, men det vi må hukse på at det alltid er noen som elsker oss og som vi kan snakke med. Bare stå på uansett hvor tungt det er, så blir det nok bedre etter hvert ! 🙂

    33. Trist at alle skal ha så mye info om privat livet ditt. Tenker selv hvordan d hadde vært. Håper det går bra med deg:)

    34. DIDRIK! Om du leser dette, se på hva madde skriver. Dere fortjener hverandre. Jeg vet ikke hva som er grunnen, skal ikke spørre heller. Men for meg virkelig det ikke ut som om hun har gjort noe sykt mot deg. Det tror jeg ikke hun er personen til. Hvertfall ikke når hun skriver så pent om deg selv etter du har gitt slipp på henne.

    35. 🙁 håper det ordner seg, og at deg og Didrik finner tilbake til hverandre!! Dere er nok det fineste paret jeg noen gang har sett!

    36. Håper ikke du blir mer lei deg av dette, men jeg følger Didrik på IG og han likte bilde av deg her om dagen ^^

    37. Fikk helt vondt i hjertet av å lese at du ikke har det bra! 🙁 har fulgt deg så og si helt siden du startet bloggen, men kommenterer sjelden, selv om jeg kunne kommentert hvert eneste innlegg! Du er en fantastisk person, og jeg tror at dersom du og Didrik er ment for hverandre, kommer dere helt sikkert til å finne ut av det. Veldig lei meg på dine vegne! Men, det ordner seg, alltid <3 uansett hva det blir, så er jeg sikker på at du kommer til komme sterkt ut av dette!

    38. Du er så vakker madde!! Takk for ærlige svar, utrolig tøft av deg! Du er et stort forbilde for meg, håper ting blir bedre etterhvert.

    39. DU er mitt nummer en stil ikon, det må du vite!! og husk att det årner seg alltid, og det som er ment to be will always find a way! 🙂 nyt resten av sommeren!

    40. Wow. Du er en fantastisk person Madeleine. Det må være vanskelig for deg å snakke om han offentlig, med alle disse spørsmålene strømmende inn. Jeg håper du vet du er en helt utrolig sterk person og du må aldri være misfornøyd med den du er. Jeg håper virkelig alt ordner seg, for ingen fortjener å ha det vondt. Stor klem fra meg.

    41. Så leit å høre at du ikke har det bra 🙁 Håper det ordner seg for deg om ikke lenge, du er en fantastisk jente som ikke fortjener å ha det så jævlig som du beskriver. Fortsett å kjemp og å stå på, så skal du se at du finner lyset i tunnellen! Om ting ikke ordner seg må du skaffe hjelp, for jeg merker at jeg faktisk blir litt bekymret for deg..
      Klem

    42. Alle dere fjortiser som skriver: “Håper Didrik tar deg tilbake”. Ehh, hvem vil være med en som har mistet følelsene sine for en? Veel, av og til bare forsvinner de bare fra den ene parten, ikke så mye og gjøre med det. Og i 90% av tilfellene kommer de ikke tilbake. Men uansett, Didrik var tross alt ikke så stort tap, Madeleine, du finner deg bedre! Og ja, det suger helt forjævelig i starten, men det blir bedre med tiden. (Been there, done that!) Masse lykke til videre, du er ei fantastisk jente!

    43. Jeg kan skjønne hvordan du har det i livet ditt nå. Jeg gjorde det slutt med typen min (som nå er eksen min) for en liten måned siden, og nå angrer jeg som bare det… Livet mitt suger akkurat nå!

    44. Hei. Veldig trist å høre om deg og Didrik.. Hva skjedde egentlig? Gjorde du noe som fikk han til å slå opp? Skjønner virkelig ingenting.. Men hvis dette er for vondt å svare på, respekterer jeg det. Men stå på, og husk at du har mange rundt deg som elsker deg. <3 lykke til videre

    45. Håper alt er bra med deg. Og hvis ikke alt er helt ok akkurat nå, vil det gå bra etterhvert, uansett hva som skjer.
      Om det ikke blir dere to igjen er det hans tap, ikke ditt. Du fortjener alt det beste.

    46. Heiisann! elsker bloggen din, må bare si det. I tilleg må jeg si jeg elsker den kose jakken din du hadde på “det mest likte bildet” ditt på instagram. Jeg kunne faktisk tenkt meg en slik selv, men di var utsolgt..om jeg så rett. så jeg ender opp med å messunne deg nokk en gang.
      Uansett så elsker bloggen og deg, du er et stort forbildet for mange! stå på! 🙂

    47. Madeleine, du er så sterk! Du sliter veldig for tiden, men det stopper ikke deg fra å dra frem det store, herlige smilet ditt og ta tiden til å blogge til oss! Du er forbildet mitt, har vært det siden ditt første blogginnlegg. Du er spesiell, du er unik, du er nydelig. Du er bare 19 år, du har livet i vente. Kjipt at dere ikke er sammen lengre, men noen ganger må man faktisk savne en og få tenke litt før man innser at det er den man virkelig vil ha! Håper dette er saken for dere… For du fortjener absolutt det beste, for du virker til å være en herlig, blid og godhjertet hjerte, som vennene dine alltid har beskrevet deg gjennom årene. Sender klemmer og masse lykke! ♥♥

    48. Ut ifra bildene dine ser du helt ærlig ikke så undervektig som du påstår. I og med at jeg veier det samme og ser langt ifra så “feit” som det du gjør. Men igjen, så skal man ikke stole på alt som står på nettet. Særlig når dere toppbloggere har behovet for å lyve.

    49. Det må være ekstra vanskelig å “måtte” dele det vonde på denne måten, samtidig er det kanskje litt godt å bare få det ut også.
      Jeg håper virkelig at det ordner seg til det beste på sikt <3
      klem fra meg til deg!

    50. Om han ikke vil ha deg, er han ingenting å samle på. Du fortjener så mye bedre, og så er det en der ute som vil elske deg enda mer og vil ikke miste deg for noe eller noen!
      GO GIRL! Føler med deg, men da fortjener du søren meg SÅ mye mer enn ham.

    51. Utrolig trist det med Didrik, men all ting ordner seg for snille jenter 🙂 Men en ting, om du er født i 94, fyller du ikke 21 i år? Og du skrev du er 19 nå, men igjen. All ting ordner seg nok. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg