ENDELIG HELG

I går var jeg barnevakt med Martine, som passet lillebroren sin på 4 år. Jeg er helt forelsket i den guttungen der. Er det vanskelig å forstå, da han gir deg mange susser på kinnet ditt og alltid vil leke med deg? Vi gikk tur med Levi og jeg må si at Martine er så ufattelig heldig med den flotte utsikten de har ved huset. De kom innom jobben min og besøkte meg i dag, gjett om jeg fikk en suss til a! Ble en ekstra fin vakt på jobben.


Dette er tatt med iphonen min, siiiiiick bra!

Jeg kan endelig ta meg helg, etter å ha jobbet 4 ganger denne uken. Utrolig deilig at det eneste jeg trenger å fokusere på i kveld, er jentene mine og at vi skal ha det forbanna koselig. Vi skal feire Victoria som nå fyller 20 år den 5.august. Kan dere egentlig forstå og begripe at vi er i AUGUST?!?!?!? Dette skal bli en drit bra kveld, og med masse god stemning med jentene mine. Jeg håper dere får en riktig flott lørdag, det skal hvert fall jeg ha ♥ 


Jeg elsker denne jakken fra Urban. Men da jeg kjøpte den var det kun medium igjen, som er ganske kort. Jeg hater å vise frem rumpa mi, så jeg måtte derfor kjøre på med klassikeren. Nemlig å bruke en skjorte under, som skjuler det jeg “har”.

Hva skal dere i kveld?♥

17 kommentarer
    1. Digger antrekket<3 Haha, forstår deg godt når du sier du vil skjule rumpa di;P ikke at du har stygg rumpe, haloo, du er perfekt. Men kjenner meg skikkelig igjen i det. Puppene også.. Må liksom alltid gå med noe baggy, klarer ikke å gå i stramme topper osv.. Hahaha!! Men du har ingenting å skjule, du er så vakker!!<33

    2. I kveld er jeg alene hjemme i og med at kjæresten er på jakt, så jeg er barnevakt for hundene våre!:-) De er såå kosesyke hele tiden, og herjer som bare rakkern! Så det er ganske greit å passe dem ofte, selv om jeg ikke får noe form for liv ettersom de må ha så mye selskap…
      Håper du får en superduper lørdag, og som alle de andre også sier; du er strålende vakker og har en super stil! 😀 du inspirerer meg!

    3. Er da ikke noe galt med rumpa di, det skal du vite, selv om vi ofte føler det er galt selv. Faktisk misunner jeg hver eneste del av kroppen din, hadde jeg hatt den skulle jeg vist den frem som bare søren. Er alt for lei av å være 175 høy, ha brede skuldre og hofter og ellers være ganske slank. Ugh, hadde gjort mye for å være så liten, fin og nett som deg!
      Har du forresten vært borti denne nettbutikken før? http://www.andclothingstore.co.uk? Synes den hadde så mange rå t-skjorter med print, men er litt usikker på utenlandske nettsider som ikke er så kjent her i landet.
      Jaja, ha en strålende kveld, fine!

    4. Siri: Tusen takk! Den er fra 2013, hvis jeg ikke tar feil. Så kan hende de er utsolgt nesten overalt. Jeg husker dessverre ikke prisen på den, ettersom jeg kjøpte den på 70% tror jeg 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg