NELLY FAVORITTER

Jeg har ikke vært innom Nelly på en liten stund, og det legger jeg merke til da jeg ser hvor mye nytt de har fått inn. Så masse fint a!!!! En av grunnene til at jeg har holdt meg borte fra denne nettbutikken er fordi jeg alltid finner fine ting der, som jeg får lyst til å kjøpe. Men nå kan jeg faktisk ikke kjøpe mer, før jeg har fått meg et større rom eller bare mer plass til klær. Nå for øyeblikket må jeg ha gensere og kjoler hengende over stolen min ved skrivebordet, for at det skal bli plass. Et lite hint om at jeg kanskje bør kvitte meg med litt “gammelt” nå snart.

Det som ble mine favoritter fra Nelly nå, ble uten tvil alle de nye skoene de har fått inn. Jeg elsker slike sneakers, som har et spesielt design og kan være lette å style opp til et antrekk. Sko må være det letteste å style opp med. Derfor begynner jeg alltid fra bunnen, og jobber meg opp til topps. Håper dere liker det som ble mine favoritter, kanskje det blir dine også?♥


River Island Shirt Dress her // River Island Maxi Dress her // Oneness Animal Dress her 
 
River Island Pencil Dress her // Selected Femme Sweat Dress her // John Zack Chiffon Sleeve Dress her


Nike Sportswear Windrunner Jacket her // Nike Sportswear Leg A See Aop her


Rayban Aviator Sunnies her // By Malene Birger Iphonecase her // RayBan Clubmaster Sunnies her


Blink Fuchsia Sko her // New Balance WI574 Sko her // Adidas Zx Flux W Sko her


Adidas A.T Control Sko her // New Balance Running Shoes her 

// Adlinks

Likte dere mine Nelly favoritter?♥

11 kommentarer
    1. Alt var sinnsykt fint, men elsket spesielt de tre lverste toppene! Elsker slike møsnter og farger!
      Finnes d populære nettsider hvor man kan selge brukte klær? Har såå mange klær som er for små men fortsatt i fin stand.Så jeg vil selge de slik at jeg får penger til nye klær☺️ Trenger virkelig svar!!

    2. Hei Madeleine! Jeg vet dette ikke har noe med dette innlegget å gjøre, men leste i spørsmålsinnlegget ditt at du ikke har det så bra for tiden.. vil bare si at jeg håper det ordner seg, og at det er VELDIG viktig at du i denne perioden tar vare på deg selv..både fysisk og mentalt.Spis ordentlig og ikke “straff deg” for ting som du er lei deg for eller kanskje klandrer deg selv for. Snakker av erfaring, og jeg vil ikke se en så nydelig jente plutselig utvikle spiseforstyrrelser og div. Beklager om denne kommentaren er upassende, den er ment i god forstand.
      – Fast leser

    3. Så mye pent de har på Nelly, ja! Jeg klarer faktisk ikke være på nettshopping sider uten at jeg overtaler mamma til å kjøpe noe til meg.. Gleder meg til jeg har fylt 18 og kan kjøpe selv!!

    4. Hei! Først må jeg si at jeg digger deg og bloggen din super mye! Du er en av de råeste og ikke minst peneste jentene jeg vet om 🙂 Da jeg leste innlegget og du skrev at det kanskje er på tide å rydde opp i litt “gamle” klær: hva om du, i stede for å hive alt, hadde en liten salgsblogg eller rett og slett bare solgte klærne på bloggen? Tror utrolig mange ville satt pris på det, samtidig som du også tjener på det!
      Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg