HANDYMAN

I går dro jeg og familien min litt rundt for å titte på litt gjenstander til huset. Jeg hadde noe jeg skulle kjøpe, og det var et par hyller + et klesskap. Hyllene jeg kjøpte var til alle parfymene mine og en ekstra skohylle. Dere kan TRO at jeg er fornøyd med en skohylle til, sååå lykkelig a gitt! Jeg har et klesskap på rommet mitt, og et ute på gangen. Men nå har jeg så mye klær at jeg trengte et større klesskap som jeg kan ha ute på gangen. Det jeg har på gangen nå er ikke så stort, så derfor investerte jeg i et større skap så jeg får utnyttet mest mulig plass. 

I hele går ryddet jeg i parfymene mine og ikke minst skoene mine, ganske kjedelig… Men etter å ha fått hyllene på plass, ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Det er ikke snakk om mye forskjell, men selv det lille kan bli mye finere. Klesskapet skal jeg prøve å få satt opp i dag. Jeg gruer meg veldig, for det er et rent helvete å sette det opp på gangen. Lite med plass, men stort klesskap???? Det skal nok gå akkurat! Gleder meg til å vise dere klesskapet så fort det er ferdig. Men nå kan dere se på det lille jeg har fått ordnet med hyllene. Endelig kommer alle skoene og parfymene mine godt frem♥

FØR:

ETTER:

Hva synes dere & har dere noen tips om hva mer jeg kan gjøre med rommet mitt?♥

41 kommentarer
    1. Har like hyller og seng! Digger bloggen din og gleder meg til hver gang du skriver et nytt innlegg!

    2. Rommet ditt er så fint!!
      Og takk for at du alltid tar deg tid til å svare på spørsmål i kommentarfeltet! Det betyr mye 😉

    3. Wow! Det blei mykje ryddigere med ein ekstra hylle! (: og gud så mangen fine sko du har! Har du noke anna på veggene enn de hyllene med skona og perfymene? Visst ikkje,så kan du jo puffe det opp med noe på veggene,slik at det ikkje ser då tomt ut;)
      Utrulg fin blogg du har! (:

    4. Rikke: Ja, det synes jeg også! Jeg vil mer enn gjerne ha flere ting på veggene mine. Men nå får det holde med hyller. Eventuelt skaffe noen fine plakater eller slikt, men er så vanskelig å finne noe jeg virkelig liker siden jeg er kresen… Men tusen takk! 🙂

    5. Synes det er såå fint at du er så god og jordnær og faktisk snakker med leserne dine, både på bloggen og andre ting sånn som twitter:-) sjeldent i bloggverdenen nå om dagen

    6. Så fint det ble! jeg skal også få kjøpt inn garderobeskap og hyller. flytter neste uke. noen tips om greie størrelser til bra pris?
      btw..skrev til deg forleden om hvordan du kunne få fikset den videoen, endre filtype 🙂

    7. Lisa Amalie: Hyllene jeg har kjøpt fåes i forskjellige størrelser på både Skeidar og på Bohus. De ligger på alt fra 199 til 499 kr (kommer an på størrelsen). Klesskapet jeg kjøpte er fra Skeidar, det er litt over 2 meter, men husker ikke helt bredden. Men det var med skyvedører og det kostet bare 995 kr! Tilbud faktisk. Så der sparte jeg mye penger.

      Angående videoen, så er problemet at selv da jeg konverterer den over til en annen filtype, godkjenner ikke MovieMaker filtypen 🙁

    8. tusen takk for hjelpen Madeleine! 🙂
      det var synd, så det funker altså ikke med den linken jeg sendte da. er ikke mulig å få settet sammen de ulike videoene du har av innkjøpet til å heller legge dem sammen på en annen som kan sette sammen videoer? blant annet youtube kan. Du kan laste opp de ulike videoene og så deretter sette de sammen til en video og deretter slette de som ligger spredt utpå youtube 😉 håper du skjønte noe.

    9. Lisa Amalie: Jeg får bare prøve videre! Hvis ikke jeg får det til, får jeg bare forklare alt til JapanPhoto nok en gang, og kanskje de kan hjelpe meg litt mer denne gangen. Gir ikke opp!

    10. Ser den 🙂 Lykke til! Moviemaker er noe dritt av og til, har selv hatt problemer, ikke filtype problemer, men at den sier plutselig at nettet ikke funker og at moviemaker har sluttet å fungere så eg må lukke alt, heldigvis startet jeg ikke fra start da, men synd når det skjer.

    11. hei madde!
      Jeg bare lurer på hvor du har kjøpt skoene på mitterste hylle, nederst i 3. “skotårn” fra høyre. (vansa med astekermønster) de ser utrolig kule ut, og jeg har veldig lyst på de selv. Hadde vert utrolig koselig med et svar 🙂

    12. Jeg elsker bloggen din! Kan vi få se mere av rommet ditt så blir det kanskje enklere å gi deg tips ;))) Jeg har forresten en blogg selv som jeg oppdaterer jevnlig, der legger jeg ut DIY og andre oppgaver om hvordan og organisere/lage organisasjonsmåtene selv. Prøve å holde det organisert+ lage ting som ser bra ut innen interiør <3 Hadde vært koselig om du tittet på bloggen.

    13. Louise: Vel, som du kanskje ser har jeg for mange til å ha dem i gangen. Jeg har et par sko der, men det er 3 andre som skal ha plass til skoene sine der også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg