RED AND WHITE

Så, som sikkert alle jenter noen ganger gjør når de kjeder ser er å sminke seg. Helt uten videre, du har ingen planer, du skal så og si bare vandre rundt i hjemmet ditt og tenke på hvor sløsing med sminke det egentlig var. Men hei! Det er lov til å føle seg flott, selv når man bare skal være hjemme. Denne dagen ville jeg ha i dag, og jeg tok den. Jeg er helt forelsket i den nye Mac leppestiften min i farge Retro Matte Ruby Woo BC3. Den er perfekt rød, knall på leppene og den gjør leppene dine fyldigere. Er det godkjent hvis jeg sier at jeg føler meg som en skikkelig kvinne med den leppestiften? Den tilfører en ekstra glød i ansiktet, på grunn av den sterke og vakre fargen. 

Men når du bruker en så knall leppestift som dette, er det veldig fint å dempe den litt ned med hva du har på deg av klær. Jeg valgte å kjøre på med en hvit genser fra TopShop. Den er litt spesiell, fordi den har et type slangeskinn mønster på seg, selv om det er vanlig tøystoff. Som litt ekstra dilldall til, er det alltid kjekt med et enkelt smykke og eventuelt klokke – som dere ser jeg valgte å bruke til denne looken.


 

Likte dere leppestiften like godt som meg & hvilken leppestift er DIN favoritt?♥

28 kommentarer

Siste innlegg