NEW MAKEUP

Nå har jeg endelig kommet inn døren, etter å ha jobbet siden 09:00-16:00. Rett etter jobb, shoppet jeg for å skjemme meg selv bort litt. Men shoppet ikke bare til meg selv heldigvis. Jeg og søsteren min kjøpte gaver til mamma og pappa som har vært gift i 25 år i dag. Gratulerer såå mye mamma og pappa ♥ Det blir å feire i denne huset i dag med gode kaker, så dette ser både jeg og magen min veldig frem til.

Jeg kjøpte meg ny sminke i dag, siden jeg begynner å gå ganske tom. Jeg kjøpte to bareMinerals Originals pudder, en All-over face color og en blush. Jeg måtte kjøpte to stykker til ansiktet mitt på grunn av at den jeg bruker i ansiktet nå, begynner å bli for mørk siden jeg begynner å miste brunfargen min. Men så kjøpte jeg den andre, fordi brunfargen min vil komme tilbake mens jeg er i Tyrkia. Da er det ganske greit å bruke foundation-pudder som passer til hudfargen, i steden for at den skal bli for “blek”. Ellers måtte jeg fylle litt på med den jeg allerede bruker i kinnene mine, nemlig fargen warmth. Men jeg ville prøve ut noe nytt i dag også, bruke en blush som er litt rød/rosa i steden for å bruke bare brun. Blir spennende å se om det kler meg eller ikke, det er iallefall verdt et forsøk… eller to!


Siden jeg handlet litt mye, fikk jeg med litt ekstra sminke og en søt sminkepung. Sier jo ikke nei til det?!

Hva synes du & hva bruker du til ansiktet ditt?♥

12 kommentarer
    1. Kunne du laget en sminkevideo/innlegg der du viser hvordan produktene ble på deg? Har selv “warmth”, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg bruker den.. Skjønner liksom ikke om den skal brukes som blush eller bronzer😂

    2. Har tenkt til å prøve ut de merkene selv, men har hørt det er billigere på nettet! En venninne betaler dobbelt så lite på nettet, og det passer lommeboken min bedre hehehe!
      Jeg bruker foundation pudder, pudder, soloudder, mascara og dipliner fra IsaDora 🙂 Er veldig fornøyd med produktene, og de koster ikke flesk. I tillegg tester ikke merket på dyr, noe som er viktig for meg (y)

    3. Hei, Madde. Jeg ble så inspirert av måten du malte rommet ditt på, altså en grå vegg og har så lyst til å gjøre det selv. Lurte bare på om du vet hva fargekoden til gråfargen du har heter? Eller om fargen har et spesielt navn? Hadde vært supert! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg