SIMPLE BUT CLASSY

Tiden gikk super fort på jobben, og jeg var ganske glad på jobben i dag. Det føltes ganske godt, og selvfølgelig, har man en bra dag så er man en mye bedre selger! Dagen min ble mye bedre da det kom noen supersøte lesere innom for å ta bilder med meg. Det er alltid så koselig! Vi har fått inn masse nytt i Urban butikkene, så jeg sier faktisk at dere MÅ ta turen innom. Vi har fått inn Nike Air Max til jenter, mye fra Flat Top og det fortsetter der. Det kommer stadig vekk nyheter inn, så er du ute etter litt nytt til skolestart så bør du ta turen innom Urban ♥

I dag bestemte jeg meg for å være ganske enkel med antrekket mitt. Jeg tok på meg den nye genseren min fra Flat Top, som er fra Urban. Den tok jeg i størrelsen large, så den er perfekt stor til både når jeg skal ut og når jeg bare skal slappe av hjemme. Selv om antrekket mitt var veldig enkelt i dag, kan litt farge på leppene ha mye å si. Jeg er veldig glad for at jeg valgte ut akkurat denne fargen på leppene. Leppestiften er fra Mac og er i fargen Retro Matte Relentlessly Red A44. Så det å mikse sammen noe enkelt med noe klassisk, kan fort bli en fin blanding synes jeg!


Genseren finner dere på nett her.

Falt det i smak hos deg, eller ble det litt for mye?♥

28 kommentarer

Siste innlegg