GÅRSDAGENS ANTREKK 15.AUGUST.14

I går da jeg skulle begynne å ordne meg litt smått til bursdagsfeiringen til Anni, bestemte jeg meg for å farge bryna mine. Det skulle jeg IKKE gjort for å si det sånn. Jeg gjør alltid sånne dumme småfeil, rett før jeg skal ting. Bryna ble selvfølgelig for mørke, jeg fikk litt av fargen på huden og på grunn av det er formen på bryna mine merkelige. Så nå er ikke bryna mine annet enn irriterende. Det kan hende det bare er jeg som synes det var en utrolig stor forskjell. Men hele den kvelden følte jeg at da noen så på meg, var det bryna som var i fokus. Haha æsj… Men men! Rett før vi dro til Anni, tok Ida noen raske antrekksbilder av meg. Måtte bare vise frem den nye kjolen min, som jeg elsker sånn ♥


Kjole fra TopShop // Sko fra Nelly // Lommebok fra Asos // Klokke fra Larsson&Jennings // Armbånd & smykke er gave

Hva synes dere?♥

21 kommentarer

Siste innlegg