VINNERNE AV MAX FACTOR MASTERPIECE TRANSFORM MASCARA

Da har jeg endelig fått gått igjennom alle kommentarene på dette innlegget og fått trukket ut de jeg virkelig vil gi mascaraen til. Det ble 10 heldige vinnere av èn mascara hver. Vinnerne ble: Silje, Charlotte, Marthine, Maria, Marina, Caroline, Iselin, Malin, Susanne og Mia. Gratulerer så mye til dere ♥ Jeg har sendt dere alle sammen en mail, så ta en titt så raskt dere kan!! Til dere andre, tusen takk for deltagelsen. 

I går var jeg sammen med Ida og vi startet dagen med en helt OK frokost. Kanskje like greit at jeg står over hva frokosten inneholdt, så jeg ikke får kjeft haha. Det er vel lov til å spise en usunn frokost i blant? Ida har veldig lenge ikke hatt noe særlig på veggene sine, på rommet. Så vi bestemte oss for å gjøre om på det! Hun fikk 2 nye skohyller (lærer av den beste). Og en fin hylle som ble over tven som det skal bli stearinlys, blomster og bilder på. Siden hun ikke var så ekspert på dette, måtte handymadde ta drillen og imponere litt. Hvem visste vel at å sette opp hyller, kunne være så gøy? Etter vi hadde gjort ferdig rommet hennes, tok vi oss en velfortjent softis på GoBua. 

Ikke så lenge etter det, var det på tide å få med seg premieren av Det Nye Jenta. Jeg er så glad for at jeg endelig har fått kanalen TV 2 Bliss. Det blir å følge med på dette programmet frem til det er over, det er jo så spennende og morsomt at det er kjente ansikter med.

Følger du med på Det Nye Jenta?♥

 

10 kommentarer
    1. Hei, jeg har tenkt til å bestille noen klær fra urban på nettet. Men det er så mye å velge mellom? Siden du jobber der så lurte jeg på om du visste om noen skjulte skatter? 🙂

    2. Hei, jeg har bestil noe på nettsiden din, men har ikke fått noe svar tilbake eller noen pakke, så lurer på når det kommer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg