FARGERIK MED SNAPBACK

I dag våknet jeg og faktisk følte meg utrolig våken selv om jeg ikke hadde sovet så lenge i natt. Jeg hadde overraskende mye energi, så jeg startet med å skifte på sengen, deretter å vaske opp på kjøkkenet mens jeg så frem til dagen jeg vil få en oppvaskmaskin, vasket gulvet på rommet mitt og kastet ting som bare har vært i veien. Når jeg først bestemmer meg for å rydde, da skal det gjøres 100% riktig og ikke gjøre noe halvferdig. Det er noe av det verste jeg vet om. Eller det er vel rot… Etter jeg hadde ryddet ferdig alt jeg hadde planer om å rydde, tok jeg meg en velfortjent frokost.

Så var der rett over på å fikse seg for å vise noen av mine favoritter for tiden. Jeg ville være litt fargerik i dag, så jeg bestemte meg for å ta på meg tidenes favoritt t-skjorte fra Hype og en av mine “nyeste” snapbacks fra New Era. Jeg synes disse matchet veldig bra sammen, med tanke på at fargene var litt nedtonet. Derfor ville jeg ikke ødelegge denne nedtonede stilen med knall sminke, men kjørte derfor på med litt lysere sminke. Valgte å gå for Mac Cremesheen Sunny Soul A34 på leppene, en lys øyenskygge og kjøre på med litt ekstra på øynene med bruk av dipliner.

OG! Det er en ting jeg ikke har gjort i det siste, som jeg har dårlig samvittighet for. Det er at dere har vært utrolig snille og lagt igjen så mange kommentarer på bloggen min. Det vil jeg bare si tusen hjertelig takk for. Er det rart jeg liker å blogge når jeg har så forbanna fine lesere?!

Hva synes du?♥

21 kommentarer

Siste innlegg