KLAR FOR Å FRESHE OPP KLESSKAPET DITT?

Etter jeg var i London og brukte alt for mye penger, sa det stopp. Så helt siden jeg kom hjem fra London, har jeg spart så mye jeg klarer og jeg er overraskende fornøyd med hvor bra det har gått. Det er ekstra godt å få en klapp på skulderen av mamma eller pappa, over at de er stolte av hvor flink jeg har vært. Alle fortjener å høre dette en gang i blant. Det styrker i hvert fall meg, og motiverer meg mer. Det finnes jo så utrolig mange fristelser rundt oss hele tiden. Nye klær, nye sko, ny pc, ny mobil… Uansett om du har kjøpt det du var ute etter, finner du uansett noe nytt. Jeg, for engangs skyld, er fornøyd med alt jeg har nå og er ingenting jeg er ute etter å kjøpe. Disse tidene burde det vært mer av!

Men for dere som er på utkikk etter noe nytt, ute etter å freshe opp klesskapet ditt, da bør du følge med nå. Jeg har gått igjennom alle mine favoritt nettbutikker som selvfølgelig er Asos på på førsteplass, Junkyard på andreplass og Nelly på tredjeplass. Alle disse 3 nettbutikkene har 1 ting til felles, forbanna mye bra produkter! Håper dere liker noen av produktene jeg har valgt ut?

 ASOS:

River Island kjole her // Hype kjole her.


River Island Satchel bag her // River Island Black bag her


Vans sko her // River Island sko her

JUNKYARD:

Obey genser her // Adidas kjole her


Nike jakke her // Adidas leggings her // Adidas genser her


Junkyard XX-XY t-skjorte her // Obey genser her


Nixon klokke her // Nike Air Max Lunar her // Nike Air Max 1 her // Nike Air Force 1 Mid her

NELLY:

Franklin & Marshall dress her // Notion 1.3 dress her // Noisy May dress her (adlinks)


Nike Air Max Lunar1 sko her // Pantara Bomber Jacket her // Nlly Shoes her (adlinks)

Siden det er fredag, har Nelly satt noen super fine festkjoler opp til hele 40%. Trykk HER for å komme til kampanjen!

Likte du noe av det jeg valgte?♥ 

6 kommentarer
    1. kan du ha “opplæring” i størrelsene i bukser på topshop, skal bestille men forstår ikke noe av hvordan det fyngerer

    2. Jeg elsker de øverste kjolene,men jeg har ett problem…jeg ANER ikke hvilke sko jeg kan bruke.Jeg er såpass ung at det blir for unormalt for meg å ha på høyheler.Jeg tenkte at du som kanskje vet noe om sånt kan hjelpe meg,elsker bloggen din og stilen din.Fast leser! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg